RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

با همراه‌بانک، خدمات بانکی به‌راحتی همراه شما است

۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۳کد خبر: 317607
ایستانیوز: امروزه در عرصۀ تجارت الکترونیک جهان، تلفن همراه تبدیل به یک عنصر مهم شده است. افزایش امکانات در گوشی‌های همراه هوشمند، زمینه مناسبی را برای ارائه خدمات مختلف از جمله خدمات بانکی از طریق این ابزار فراهم کرده‌است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،این موضوع باعث شده تا صاحبان کسب‌وکار‌های مختلف این فرصت را غنیمت شمرده، و به فکر راه‌اندازی سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی باشند که به ساده‌ترین روش با مشتریان ارتباط برقرار کنند و خدمات خود را به آسانی در اختیارشان قرار دهند. بنابراین هر فرد به فراخور نوع خدماتی که ارائه می‌دهد سعی دارد از قابلیت فضای مجازی بهترین بهره را برد. 
صنعت بانکداری از جمله بخش‌های بسیار مهم و حساسی است که در این حوزه وارد شده و بیشترین میزان استفاده و بهره‌گیری از قابلیت‌های تکنولوژیک جهت ارائه خدمات الکترونیک را دارد. از طرفی شرایط کنونی گسترش ویروس کرونا موجب شده‌است که توجه ویژه‌ای به ارائه خدمات غیرحضوری شود و این امکان بیش از پیش در اختیار مشتریان قرار گیرد تا در منزل، محل کار و ... همۀ کارهای بانکی خود را انجام دهند. در این دنیای پر رقابت و البته بسیار جذاب، همه بانک‌ها و مؤسسات مالی در تمام دنیا سعی کردند تا بهترین اپلیکیشن‌ها را طراحی کنند و هرکدام با ارائه سرویس‌های متنوع‌تر و سریع‌تر گوی سبقت را از دیگری بربایند. 
در میان تمام همراه‌بانک‌های کشور همراه‌بانک پاسارگاد را می‌توان جامع‌ترین اپلیکیشن در نوع خود دانست. هم به لحاظ امنیت بسیار بالا، هم از نظر سادگی، سرعت، نوع طراحی و هم از نظر پشتیبانی، آموزش مشتریان و اهمیتی که از این نظر بانک برای همراهان خود قائل است. از جمله ویژگی‌هایی که باعث شده تا این همراه‌بانک منحصربه‌فرد باشد بهره‌مندی از دانش بومی و توانایی جوانان کشورمان در طراحی و ایجاد آن می‌باشد که موجب شده تا این نرم‌افزار با نیاز‌های مشتریان تطبیق داشته باشد. این ‌نرم‌افزار در دو  قالب نسخه وب و اپلیکیشن ارائه شده و به‌طور پیوسته به‌روزرسانی می‌شود.
 از جمله اقدامات ارزشمند بانک پاسارگاد در کنار نرم‌افزار کاملی که ارائه کرده‌است، می‌توان به تولید محتواهای آموزشی در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ بهره‌مندی از خدمات بانکداری‌الکترونیک و قرار دادن این آموزشها در سایت خودبه نشانی https://www.bpi.ir/elearningبه‌منظور تسهیل استفاده از این آموزشها اشاره نمود. بدین ترتیب آموزش‌های لازم در خصوص کلیه امکانات و ویژگی‌های همراه‌بانک پاسارگاد به سهولت در اختیار همه مخاطبان قرار داده‌شده‌است.
ویژگی‌های همراه‌بانک پاسارگاد
بخشی از ویژگی‌های همراه‌بانک پاسارگاد به‌شرح زیر می‌باشد:
این سامانه از پنج بخش اصلی شامل خدمات سپرده، خدمات کارت، تسهیلات، پیگیری و سایر خدمات تشکیل شده‌است که در هر بخش نیز امکانات متنوعی در اختیار مشتریان قرار داده‌شده‌است. 
 در بخش خدمات سپرده، امکاناتی از قبیل مشاهدۀ فهرست و جزئیات سپردهها (موجودی، شبا و ...)، امکان فیلتر پیشرفتۀ سپردهها، مشاهدۀ گردش‌حساب سپردهها، پرداخت قبض، انتقال‌وجه بین سپردههای خود، انتقال‌وجه به سپردههای دیگر (سایر مشتریان در بانک‌پاسارگاد)، انتقال‌وجه بین‌بانکی (از طریق شبا) و ... وجود دارد.
در قسمت خدمات کارت امکان خرید شارژ، انتقال‌وجه، پرداخت قبض، اعلام موجودی کارت، دریافت گردش تراکنشهای کارت، تغییر رمز دوم، مسدود کردن کارت، ذخیره یا عدم ذخیره CVV2 درگوشی به انتخاب کاربر، دریافت رمز پویا، کپی کردن رمز پویا و... در اختیار مشتریان و استفاده‌کنندگان از خدمات سامانه همراه‌بانک پاسارگاد قرار داده‌شده‌است.
در قسمت تسهیلات، امکان مشاهده لیست تسهیلات، پرداخت قسط و پرداخت قسط دیگران ارائه می‌شود. همچنین امکان جستجو و مشاهدۀ گزارش وضعیت تمام تراکنش‌های انجام‌شده از طریق گوشی تلفن‌همراه شامل: انتقال‌وجه )سپرده(، پرداخت قسط، موجودی، پرداخت قبض، خرید شارژ )کارت(، انتقال‌وجه )کارت) در قسمت پیگیری سامانه همراه بانک پاسارگاد بصورت آفلاین در اختیار مشتریان قرار داده‌شده‌است.
مراحل بهره‌مندی از خدمات همراه‌بانک پاسارگاد
برای بهره‌مندی از کلیه خدمات موجود در همراه‌بانک پاسارگاد کافی است، 5 مرحلۀ ساده را انجام دهید:
مرحلۀ اول: به یکی از شعبه‌های‌ بانک مراجعه کرده و رمز عبور همراه‌بانک را دریافت کنید.
مرحلۀ دوم: از طریق بازارهای مجاز نرم‌افزاری یا وب‌سایت بانک پاسارگاد نرم‌افزار همراه‌بانک پاسارگاد را دانلود و روی گوشی خود نصب و اجرا کنید. 
در این مرحله باید نام کاربری را که روی کارت نیز با نام شماره مشتری ثبت‌شده، به همراه رمز عبور وارد کنید.
مرحلۀ سوم: روی گزینه احراز هویت کلیک کنید تا یک کد برای شما پیامک شود و آن کد را وارد کنید.
مرحلۀ چهارم: حال سیستم از شما می‌خواهد تا رمز عبور خود را تغییر دهید. 
مرحلۀ پنجم: پس از آن در صورتی که گوشی شما قابلیت اثر انگشت را داشته باشد می‌توانید این قابلیت را هم فعال کنید.
اکنون اپلیکیشن همراه‌بانک پاسارگاد روی گوشی شما نصب و آماده استفاده شده‌است. با استفاده از همراه‌بانک پاسارگاد ضمن برخورداری از خدمات متنوع بانکی بدون محدودیت مکانی و زمانی، مراجعه غیر‌ضروری به شعبه‌های بانک را به حداقل رسانده و در شرایط گسترش ویروس کرونا بیش از پیش از خود و اطرافیان مراقبت کنید.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *