RSS
امروز شنبه ، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

نفت به جای بدهی؛ طلای سیاه دیگر ثروت ملی نیست؟!

چرا آینده بازار سهام امیدوارکننده نیست؟

وحشت هوش مصنوعی برای اقتصاد جهانی

رکن اساسی روابط عمومی ها در دنیای امروز انعکاس واقعیت هاست

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

مجید ملازاده سرپرست روابط عمومی بیمه دی شد

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد

سود خالص بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

سبقت گازی ترکیه از ایران

بیت‌کوین صعود کرد

بیشترین متقاضیان بیمه در کدام بخش ها هستند؟

طلافروشان تعیین تکلیف شدند+ سند

شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد

افزایش ۵۴ درصدی تورم بخش خدمات

بانک خسیس، بانک دست‌ودلباز

توصیه ۹ فعال بازار سرمایه به سهامداران

مدیرعامل بیمه نوین

آیا شرکت‌های بیمه به تعهدات خود در بخش‌های مختلف اقتصادی عمل کرده‌اند؟

۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۸/۲۰کد خبر: 313831
ایستانیوز:مدیرعامل بیمه نوین اظهار کرد: ظهور کرونا و بروز بیماری کووید-۱۹ برای تمامی جوامع و کشور‌ها غافلگیرکننده بود و بی شک تبعات فردی، اجتماعی و اقتصادی آن نیز تا مدت‌ها همراه کشور‌های مختلف خواهد بود اما عملکرد شرکت‌های بیمه در ایفای تعهدات بیمه‌ای در بخش‌های مختلف اقتصادی قابل قبول بود.
به گزازش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،حسین کریمخان زند مدیرعامل بیمه نوین در خصوص عملکرد صنعت بیمه در دوران اپیدمی ویروس کرونا به پول نیوز گفت: طبق گزارش وزارت اقتصاد از عملکرد صنعت بیمه که حدود یک ماه پیش منتشر شد، شرکت‌های بیمه تاکنون مبلغ ۲۸۰۰ میلیارد تومان در جهت کمک به مقابله با شیوع بیماری کرونا به مراکز درمانی پرداخت کرده اند. این مبلغ تنها مربوط به هزینه‌های درمانی ناشی از شیوع این بیماری بوده که به طور مستقیم به مراکز درمانی پرداخت شده است و پرداخت‌های دیگری که شامل خسارات در بخش‌های مختلف که به نوعی با این بیماری در ارتباط بوده را شامل نمیشود، مانند خسارات ناشی از فوت افراد دارای بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری که بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.
 
وی افزود: در حوزه محصول نیز پوشش‌های جدیدی با قابلیت کاور کردن خطرات ناشی از این بیماری توسط شرکت‌های بیمه طراحی و ارائه شده است که البته تمرکز زیادی بر حوزه سلامت و درمانی دارد و این امر در مقایسه با برخی اقدامات صورت گرفته در صنعت بیمه بعضی کشور‌ها فاصله دارد.
 
مدیرعامل بیمه نوین عنوان کرد: خدماتی که در بخش‌های بیمه اموال، سفر، گردشگری و مشاغل و کسب و کار‌ها در کشور‌های مختلف مانند انگلستان، چین، سنگاپور، اسپانیا و ... انجام میشود که تا حدودی بهبود دهنده آسیب وارده به افراد و مشاغل کوچک است که میبایست تأکید کنم نقش و سهم دولت در اجرای این طرح‌ها در کنار شرکت‌های بیمه بسیار پر رنگ و حیاتی است.
 
کریمخان زند خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه ما همچنان در بطن این بحران هستیم، زمان حاضر فرصتی حیاتی برای آینده پژوهی دوران پساکرونا و شیوه عملکرد شرکت‌های بیمه خواهد بود. در این بین نقش بیمه مرکزی به عنوان راهبر استراتژیک صنعت بیمه در تدوین برنامه‌های عملیاتی سودمند و کارا برای نقش شرکت‌های بیمه در ترمیم بخش‌های مختلف اقتصادی در کشور حائز اهمیت است، چرا که اگر بیمه را یکی از موتور‌های اصلی اقتصاد میدانیم باید برای این صنعت که شبکه ایمنی برای صنایع و بهطور غیرمستقیم برای اقتصاد کشور عمل میکند، برنامه و پیش بینی دقیقی داشته باشیم.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *