RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی:

صنعت بیمه برای توسعه نیازمند فرهنگ سازی است

۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۸/۱۹کد خبر: 313791
ایستانیوز:صنعت بیمه حافظ سلامت و امنیت اقتصادی کشور است و برای توسعه خدمات عمومی به آحاد جامعه نیاز به تبلیغ و فرهنگسازی دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مصطفی زندی در گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه کشور در ایام کرونا برای تسهیل گری امر خدمات رسانی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده که حذف بیمه های کاغذی از دستاوردهای مهم این صنعت در ماه‌های اخیر به شمار می رود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی با تقدیر از کوشش های شبانه روزی فعالان حوزه بیمه در کشور، اظهار داشت: صنعت بیمه باید از تمامی ابزارهای تبلیغی و فرهنگ سازانه استفاده کند تا همگان این امکان را پیدا کنند که از تمامی قابلیت ها و ظرفیت های این صنعت استفاده کنند.
وی افزود: هزینه تبلیغات نه فقط در کشور ما بلکه در تمام دنیا بالاست و فرهنگسازی هم هزینه های خاص خودش را دارد و به همین خاطر بخش خصوصی صنعت بیمه باید بر اساس میزان فایده و دستاوردها، بودجه مرتبط با بخش فرهنگی و تبلیغی خود را مدیریت کند.
زندی ضمن ارائه آمار و گزارش های صنعت بیمه در نه ماهه اخیر به میزان اثرگذاری این صنعت در افزایش ضریب اطمینان و آرامش جامعه اشاره کرد و گفت: صنعت بیمه در هیچ شرایطی فرصت ارزشمند فرهنگسازی و معرفی محصولات نوین بیمه ای را از دست نمی دهد هر چند به دلیل شرایط خاص همه گیری ویروس کرونا در حال حاضر این فعالیت ها بیشتر در بستر دیجیتال و فضای مجازی صورت می گیرد.
وی از تنوع محصولات بیمه ای به عنوان فرصتی برای همگانی سازی بیمه در کشور نام برد و اظهار کرد: فرهنگ بیمه ای آنچنان که باید و شاید در کشور نهادینه نشده و باید در این خصوص فعالیت های تبلیغی و ترویجی با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی برپایی نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه را در راستای تحقق اهداف فرهنگسازانه نهاد ناظر و شرکت های بیمه ارزیابی کرد و گفت: تمامی شرکت‌های بیمه غیر از یک شرکت به صورت خصوصی اداره می شوند و بنابراین اجباری برای حضور در گردهمایی ها وجود ندارد و مدیران شرکت‌ها می‌توانند بر اساس علاقه مندی ها و همچنین ظرفیت‌های خود در این نمایشگاه های اینچنینی حضور پیدا کنند.
زندی اعلام کرد: شرکت های تبلیغاتی مختلف همواره پیشنهادهایی را در سطوح مختلف قیمت و خدمات مطرح می کنند که قطعا قیمت ها و خدمات طرح شده به معنای پذیرش آن از سوی صنعت بیمه نخواهد بود. 
وی تصریح کرد: پیشنهادهایی که برای برپایی این قبیل نمایشگاه ها واصل شده بر اساس تمامی ظرفیت های صنعت بیمه طراحی و تدوین می شود و تنها بخشی از آن مورد اقبال شرکت های بیمه ای قرار می گیرد که به همان میزان در آن مشارکت خواهند کرد.
این مدیر رسانه ای حفظ آرامش صنعت بیمه را از ضروریات تامین اطمینان عمومی دانست و گفت: میزان آرامش و اطمینانی که صنعت بیمه به جامعه تولید و خدمات و همچنین صنایع دیگر می بخشد با هیچ خدمت دیگری قابل قیاس نیست و به همین دلیل از رسانه ها انتظار داریم در انجام این رسالت بزرگ در کنار ما باشند.
وی در پایان بر آزادی عمل شرکت های بیمه برای شیوه حضور، میزان مشارکت و گستردگی فعالیت در نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه تاکید کرد و افزود: همانگونه که در نمایشگاه های فیزیکی این اختیار برای کیفیت و کمیت حضور شرکت های بیمه ای وجود داشت در نمایشگاه آنلاین نیز شرایط بر همان منوال خواهد بود.
گفتنی است در یکی از برنامه های رادیو ایران مسائل نادرست و شتاب زده ای در خصوص شیوه برپایی نخستین نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه مطرح شده بود که با توضیحات نهاد ناظر این صنعت، سوتفاهم موجود برطرف شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *