RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بیمه پارسیان آماده دستیابی به قله های موفقیت در سال جاری

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

برات الکترونیک بهترین روش تأمین مالی غیرنقدی است

دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز

جهش نرخ ارز در راه است؟

کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند

شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط!

بانک های متخلف چگونه منحل می شوند؟

حساب‌ بانکی که مشمول مالیات می‌شود

زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت مرحله سوم

مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد

پیش بینی تحلیلگر وال استریت از قیمت طلا

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

مدیرعامل بیمه آسیا در دیداربا شبکه فروش سرپرستی منطقه سه:

فروش اینترنتی بیمه نامه‌های آسیا با مشارکت شبکه فروش

۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۶/۳۰کد خبر: 310509
ایستانیوز:مسعود بادین ، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه در حاشیه برگزاری مجمع فصلی منطقه سه با اعضای انجمن صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی منطقه سه دیدار کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مسعود بادین، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با تبریک موفقیت‌های اخیر بیمه آسیا به شبکه فروش گفت: موفقیت‌های به دست آمده به دلیل همدلی کارکنان و تلاش شبکه فروش بزرگ و توانمند بیمه آسیاست ؛باید قدر این همدلی و هم یاری را بدانیم و شخصا قدردان زحمات شبکه فروش حرفه ای بیمه آسیا هستم.
 
مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر فروش اینترنتی بیمه نامه‌ها، اظهار داشت: باید با آمادگی کامل به این موضوع ورود و چالش‌های موجود در این بخش را به صورت جدی و با مشارکت  شبکه فروش بررسی کنیم.
 
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا مشارکت نمایندگان در بحث تبلیغات را ضروری دانست و بیان داشت: نمایندگان باید در این حوزه وارد عمل شوند و از ظرفیت‌های خود استفاده کنند و به طور حتم شرکت از آنها پشتیبانی خواهد کرد و در این خصوص به مدیریت روابط عمومی ابلاغ گردید با برنامه ریزی و هماهنگی با شبکه فروش، در این راستا اقدام کند.
 
مسعود بادین با تصریح این موضوع که شبکه فروش باید در سود و زیان شرکت خود را سهیم بداند، گفت: فعالیت نمایندگان باید به صورت جدی آنالیز شود و با شناسایی نمایندگان فعال تر، به صورت مناسب و بهتر از آنان حمایت شود.
 
مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر وفاداری نمایندگان ، اظهار داشت : بی تردید در بحث های حمایتی، شرکت از نمایندگان وفادار و متعصب نسبت به بیمه آسیا، به صورت همه جانبه و جدی حمایت خواهد کرد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *