RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

داتین فروش و صدور بیمه‌نامه شخص ثالث را الکترونیکی کرد

۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۳/۲۴کد خبر: 307362
ایستانیوز:داتین با ارائه زیرساخت‌های استعلام و صدور آنلاین بیمه‌نامه شخص ثالث، امکان فروش الکترونیکی بیمه‌نامه را برای بیمه‌گزاران شرکت‌های طرف قرارداد خود از ابتدای سال ۹۹ فراهم کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی شرکت داتین، همزمان با شیوع کرونا و در راستای دیجیتالی شدن هر چه بیشتر خدمات صنعت بیمه، داتین با ارائه زیرساخت‌های استعلام و صدور آنلاین بیمه‌نامه شخص ثالث، امکان فروش الکترونیکی بیمه‌نامه را برای بیمه‌گزاران شرکت‌های طرف قرارداد خود از ابتدای سال ۹۹ فراهم کرد.
 
فروش آنلاین بیمه‌نامه، گامی مهم در جهت حفظ سلامتی و صرفه‌جویی در وقت بیمه‌گزاران است. با این امکان جدید، بیمه‌گزاران شرکت‌های بیمه طرف قرارداد شرکت داتین می‌توانند بدون مراجعه حضوری، اطلاعات اولیه خود را در درگاه الکترونیکی شرکت‌ها به صورت آنلاین ثبت و بیمه‌نامه خود را دریافت کنند.
 
فروش آنلاین بیمه‌نامه مطالبه‌ای بود که بیمه مرکزی همزمان با شیوع بیماری کرونا و در راستای حرکت در بستر دیجیتال و تسهیل دسترسی بیمه‌گزاران از شرکت‌های بیمه مدنظر داشت. داتین به عنوان تامین‌کننده زیرساخت و نرم‌افزارهای صنعت بیمه که تاکنون راهکار بیمه‌گری خود را در شرکت‌های بیمه پاسارگاد، کوثر، حکمت صبا و باران پیاده‌سازی کرده، دیجیتالی شدن تمامی فرایندهای صنعت بیمه و تغییر در سطح کیفی ارائه خدمات را در دستور کار قرار داده و در تلاش است نقش مهمی را در توسعه کسب‌وکار شرکت‌های بیمه و افزایش رضایت‌مندی بیمه‌گزاران ایفا کند.
 
در این راستا، داتین به زودی و در آینده نزدیک از پیاده‌سازی کامل دیگر فعالیت‌ها و اقدامات خود در حوزه الکترونیکی شدن خدمات خبر خواهد داد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *