RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

بیمه دی از خدمت نوین «دیدار خودرو» رونمایی کرد

۱۰:۵ - ۱۴۰۰/۴/۸کد خبر: 320735
ایستانیوز: شرکت بیمه دی در راستای توسعه خدمات دیجیتال و به منظور تسهیل فرآیند صدور توسط شبکه فروش، خدمت نوین «دیدار خودرو» را به مشتریان خود ارائه می‌نماید.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، اپلیکیشن «دیدار خودرو» با حضور محمدرضا کشاورز، مدیرعامل شرکت بیمه دی با هدف ورود به عرصه دیجیتال و حذف کاغذ در جهت مسئولیت اجتماعی شرکت و حفظ محیط زیست رونمایی شد.
این شرکت در راستای تحقق هدف خود که همانا افزایش رضایتمندی و تبدیل شدن به پدیده محبوب مشتریان است، می‌کوشد از طریق توسعه‌ی خدمات الکترونیک، روند صدور بیمه‌نامه را تسهیل و تسریع نماید. از این رو، با آغاز کار این خدمت نوآورانه، بازدید اولیه‌ی سلامت خودرو در جریان صدور بیمه‌نامه بدنه، نه توسط نمایندگان، بلکه مستقیماً به وسیله‌ی مشتریان گرامی و از طریق اپلیکیشن موبایل و با روشی امن و آسان به انجام رسیده و پرونده‌ی بازدید، به صورت الکترونیکی به نمایندگی مربوطه ارسال می شود.
 
لازم به ذکر است این خدمت، بخشی از پلتفرم دیدار، زیرساخت فروش و خدمات بر خط (آنلاین) شرکت بیمه دی بوده که در آن، علاوه بر ارائه‌ی خدمات الکترونیک به صورت مستقیم، نمایندگان منتخب فروش نیز امکان سفارش‌گیری آنلاین را خواهند داشت.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *