RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

صدور رسید دریافت اسناد خسارت درمانی بیمه دی الکترونیکی شد

۱۴:۲ - ۱۴۰۰/۴/۳کد خبر: 320593
ایستانیوز:شرکت بیمه دی با حذف کاغذ از فرآیند صدور رسید دریافت اسناد درمانی، در تلاش است تا علاوه بر سهولت دسترسی به اطلاعات برای مشتریان، بر مسئولیت اجتماعی شرکت در خصوص حفظ طبیعت تأکید نماید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،طبق اعلام معاونت فنی بیمه های اشخاص از این تاریخ، مشتریان محترم پس از ارائه اسناد درمانی خود، با دریافت پیامکی از سوی بیمه دی، حاوی لینک رسید الکترونیکی ثبت اسناد، می توانند از جزئیات پرونده پزشکی خود مطلع شوند.
 
 
شرکت بیمه دی به عنوان اولین شرکت بیمه سبز ایران و دارنده گواهینامه بین المللی حمایت از محیط زیست است و همواره در تلاش است فرآیندهای خود را در این راستا گسترش دهد. علاوه بر این، اقداماتی از این دست تحقق اهداف شرکت در حوزه بیمه داری نوین و ورود به بازارهای جدید کسب و کار و تحول دیجیتال را به ارمغان خوهد آورد.
 
همچنین ایجاد دسترسی برای سهولت ارتباط با بیمه گذاران به ارتقای شاخص مشتری مداری در راستای چشم انداز شرکت یعنی «تبدیل شدن به پدیده محبوب مشتریان» منجر خواهد شد.‌

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *