RSS
امروز سه شنبه ، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

واکاوی پرونده «روز سیاه بورس»

بازنشستگان نقش مهمی در تمدن سازمانی بیمه ایران دارند

پذیرش شرکت‌ها در فرابورس مشروط شد

مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است

۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟

چرا سود سهام عدالت کامل واریز نشد؟

ارز مسافرتی اربعین چقدر است؟

چرا ناترازی تجاری در سال ۱۴۰۲ رکورد زد؟

چگونه ارزش پول خود را در برابر تورم حفظ کنیم؟

جزییات دریافت وام حرکت بانک رفاه

خریداران طلا توجه کنند

چرا میلیاردرها از مالیات بر عایدی سرمایه هراس دارند؟

افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی

شاخص رشد پول کاهش یافت

به مردم وام نمی‌دهید،پول‌ها را بین دولتی‌ها پخش می‌کنید

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات با مدیرعامل بیمه سرمد

روزگاه سیاه بازار سهام در سالگرد تاریک‌ترین روز!

ارزش سهام عدالت چقدر شد ؟

۵ دلیل بازگشت و افزایش دوباره قیمت ارزهای دیجیتال

بیمه پارسیان، سرمایه جدیدش را ثبت کرد

نوسان قیمت بیمه ملت ناشی از شرایط عرضه و تقاضا بوده است

جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود

« استقرار حاکمیت شرکتی» برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک مسکن خبر داد؛

راه‌اندازی زیرساخت امضای دیجیتال کارت هوشمند ملی در بانک مسکن

۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۳/۲۱کد خبر: 307268
ایستانیوز:مدیر امور فناوری اطلاعات بانک مسکن اعلام کرد: بــرای اولین بار زیرســاخت کارت ملی هوشمند و امضای دیجیتال با همکاری سازمان ثبت احوال در محصولات بانکی توسط بانک مسکن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، ساسان شیردل گفت: بانک مسکن اولین بانکی است که از زیرساخت­ های مربوط به استفاده از کارت ملی هوشمند و امضای دیجیتال برخوردار است لذا به دنبال فراهم کردن زمینه­ های حقوقی هستیم تا از این ظرفیت­ ها به شکل فراگیر استفاده کنیم تا در نهایت نیازی به حضور مشتری برای امضای قرارداد در شعبه نباشد.
 
وی با بیان اینکه در تلاش هســتیم تا تمامی نیازمندی هــا را از طریــق درگاه‌هــای بانــک انجام‌پذیر کنیم، گفت: در همین راستا اخیرا تمامی فرآیند درخواست تسهیلات به شکل مکانیزه و غیرحضوری از طریق پرتال بانک مسکن اجرایی شده است.
 
شــیردل افزود: یکــی از دغدغه‌هایی که با آن روبه‌رو هســتیم، تعداد سیستم‌ها در شعب اســت و به منظور حل ایــن معضل، کلیه حسابها را به سیستم متمرکز، انتقــال خواهیــم داد و امسال به غیــر از تعداد محدودی حســاب که تعیین تکلیــف خواهند شــد، دیگر سپرده‌ای در سیســتم نوین وجود نخواهد داشت.
 
وی افزود: در حوزه پشــتیبانی نیز در برخی استان‌ها مشــکلاتی وجود داشت اما به منظور رفع این مشــکلات، تقویت واحد پشتیبانی در دســتور کار قرار گرفت و تا پایان شــهریورماه ســال جاری، سیستم تسهیلات و خزانه‌داری را به عنوان یکی از اجزای سیســتم بانکداری متمرکز راه‌انــدازی خواهیم کرد.
 
مدیــر امور فنــاوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن گفــت: همچنیــن سیســتم «خوددریافــت» از تمام شــعب جمع‌آوری خواهد شد و سیستم یکپارچه متمرکز در تمامی سطوح پیاده‌سازی می‌شود. وی تصریح کرد: در ستاد نیز زیرساخت‌های لازم برای پیاده‌سازی سازمان الکترونیکی انجام شده و امیدوارم تا سه ماه آینده به عنوان اولین سازمان در کشور، موفق به اجرای آن شویم.
 
وی بــا اشــاره بــه بانکــداری اجتماعی یا بانکــداری مبتنــی بــر رســانه‌های اجتماعی گفت: اطلاع‌رسانی موبایل‌بانک و سرویس‌های داخلــی و خارجی بانک در حــال برنامه‌ریزی، تأمین و راه‌اندازی است. مدیــر امور فنــاوری اطلاعات و ارتباطات به طرح آرشــیو دیجیتال بانک اشــاره کرد و افزود: با توجــه به امضای دیجیتــال می‌توان ســطح امنیت اســناد و مدارک بانــک را ارتقا بخشــید و این طرح تا انتهای ســال جاری در شعب اجرایی خواهد شد.
 
شــیردل ادامه داد: نســخه جدید همراه‌بانک مســکن ارائه شــده و با توجه بــه محدودیت بعضی از سیســتم‌عامل‌ها، نســخه غیروابسته به سیســتم عامل را تا ســه ماه آینــده ارائه خواهیم کرد تا کاربران انواع تلفن‌های همراه بدون دردسر یا پرداخت هزینه مضاعف بتوانند از همراه‌ بانک مسکن بهره‌مند شوند.
 
وی گفــت: همــراه بــا توســعه تمام ســرویس‌های یکپارچه، افتتاح حســاب جدید احراز هویت و افتتاح درخواســت تسهیلات به مرور در نسخه‌های آتی ارائه خواهد شد. مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات به تشــریح طرح تحول دیجیتال پرداخت و اظهار کرد: واحدهای بانک به شکل جدی در این حوزه ورود کرده اند. این طرح هم در حوزه اجرا و هم طرح‌ریزی و آینده‌نگری در حال بررسی و اجرا است.
 
شــیردل تأکید کرد: انتظار ما از کارکنان، ورود دقیق اطلاعات و اجــرای کامل فرایندها در شعب و تبلیغ و سوق دادن مشتری‌ها برای استفاده بیشتر از فضاهای دیجیتال و درگاه‌های الکترونیکی این بانک است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *