RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

اصحاب رسانه با امید آفرینی به توسعه کشور کمک کنند

۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰کد خبر: 360949
ایستانیوز: مدیرعامل بانک مسکن با حضور در نمایشگاه رسانه‌های ایران و بازدید از غرفه برخی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با تاکید بر نقش اثرگذار و بی‌بدیل رسانه‌های متعهد و خلاق گفت: اصحاب رسانه با روایت پیشرفت‌ها و دستاوردها در عرصه‌های مختلف به امید آفرینی و توسعه کشور کمک کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، دکتر سیدعباس حسینی در نخستین روز برپایی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران، ضمن بازدید از غرفه برخی مطبوعات و خبرگزاری‌ها و دیدار و گفتگو با اصحاب رسانه، اقدامات و برنامه‌های این بانک را به عنوان بانک تخصصی حوزه مسکن و ساختمان تشریح کرد.
 
مدیرعامل بانک مسکن ضمن استقبال از برگزاری این رویداد پس از گذشت 6 سال، نمایشگاه رسانه‌های ایران را فراگیر و فعال خواند و از زحمات اهالی رسانه در اطلاع رسانی به موقع و امیدبخش اقدامات دولت به مردم قدردانی کرد.
 
وی در جریان بازدید از غرفه رسانه‌هایی چون خبرگزاری فارس، مهر، ایسنا، ایرنا، جوان و ...، به تشریح اقدامات اخیر بانک به ویژه در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن پرداخت.
 
دکتر حسینی در این رابطه گفت: این بانک به عنوان بانک تخصصی نهضت ملی مسکن تاکنون تامین مالی و پرداخت تسهیلات بانکی ساخت ۳۳۵ هزار واحد مسکونی را انجام داده است و سال آینده نیز این تامین مالی ادامه خواهد داشت.
 
وی همچنین با اشاره به سپرده گذاری ارزی 2 میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی در بانک مسکن برای اولین بار در تاریخ نظام بانکی، آن را نتیجه حمایت های رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و صندوق توسعه ملی از اجرای به موقع طرح نهضت ملی مسکن دانست.
 
مدیرعامل بانک مسکن در بخش دیگری از سخنان خود با اهالی رسانه به موضوع ساخت شهر جدید ساحلی خلیج فارس اشاره کرد و گفت: این شهر ساحلی در ادامه سیاست‌های دولت برای استفاده از اقتصاد دریامحور احداث می‌شود‌ و قرار است بین ۲۵ تا ۲۷ شهر در سواحل کشور در جنوب و شمال ساخته شود.
 
وی افزود:‌ یکی از مهم‌ترین این شهرها شهر خلیج فارس در کنار بندرعباس است که بانک مسکن افتخار دارد با همکاری شرکت‌های ساختمان‌سازی زیرمجموعه خود آن را بسازد.
 
بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران واقع در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در تهران با شعار«نجستم همیشه جز از راستی» و با حضور بیش از 600 رسانه مختلف، به مدت چهار روز تا دوم اسفند 1402 میزبان علاقه‌مندان به این حوزه خواهد بود.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک مسکن
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *