RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

بانک پاسارگاد دغدغه مالی نخبگان کنکور را به حداقل رساند

۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۹/۱۸کد خبر: 295658
ایستانیوز:مدیر بانک پاسارگاد بدون این که وظیفه ای در قبال نخبگان داشته باشند ما رادر ادامه مسیر تحصیل کمک کردند به گونه ای که توانستیم با حمایت این بانک با دغدغه های مالی کمتری، روی یادگیری و کسب تجربه های علمی تمرکز کنیم که این موضوع برای ما بسیار ارزشمند است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،در مراسم تقدیر از نفرات برتر کنکور سال 98 ،الهه اسماعیلی رتبه اول کنکور هنر سال 95 نیز که هم اکنون دانشجوی رشته سینما در دانشگاه هنر تهران است،  با بیان مطلب فوق ضمن تبریک و خسته نباشید به نفرات برتر کنکور سراسری امسال، خطاب به آنان گفت: در ادامه راه سخت تری را در پیش دارید که باید با جدیت و پشتکار بیشتر، ادامه دهید.
 
وی با قدردانی از بانک پاسارگاد به دلیل حمایت از نفرات برتر کنکور سراسری، یادآور شد: مسوولان این بانک بدون این که وظیفه ای در قبال نخبگان داشته باشند از ما حمایت و به ما در ادامه مسیر تحصیل کمک کردند. به گونه ای که توانستیم با حمایت این بانک با دغدغه های مالی کمتری، روی یادگیری و کسب تجربه های علمی تمرکز کنیم که این موضوع برای ما بسیار ارزشمند است.
 
این نخبه دانشگاهی با بیان این نکته که هم اکنون دانشجویانی هستند که به خاطر دغدغه های مالی نتوانسته اند روی مسائل علمی و دانشگاهی تمرکز کنند، اظهار داشت: بانک پاسارگاد، این دغدغه را از ذهن نفرات برتر کنکور سراسری برداشته است و اگر ایده نو و فکر جدیدی هم در این مسیرداشته باشند همچنان از آنان حمایت می کند.
 
بر اساس این گزارش، نفرات برتر کنکور سراسری سال 98 در پنج رشته آزمایشی، با حضور دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و رییس دانشگاه خاتم، دکتر فاضل پور وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر سهراب پور عضو هیات امنای دانشگاه خاتم، دکتر شمیرانی مدیرکل دفتر امور موسسات آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و چند تن دیگر از استادان برجسته علمی، جوایز خود را دریافت کردند.
 
در همین راستا، تعدادی از نفرات برتر کنکور سراسری در گفت و گوهایی به سوالات خبرنگار ما پاسخ گفتند که در ادامه می خوانید:
 
محسن راستکار، رتبه دوم رشته علوم تجربی سال 98 و دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهران با قدردانی از اقدام بانک پاسارگد در حمایت از نفرات برتر کنکور سراسری گفت: بانک های دیگر هم در این زمینه وارد شوند و از سرمایه های علمی کشور حمایت زیرا این نخبگان می توانند برای کشور خیلی مفید واقع شوند و حیف است که به خاطر اتفاقات کوچک و ناچیز، مجبور به مهاجرت باشند. 
 
وی درباره برنامه خود برای پس از تحصیل افزود: فعلا هدف خاصی متصور نیستم چون هنوز مسیر زیاد است و باید با گرایش های مختلف آشنا شویم  که کمی زمان بر است و فعلا نظر خاصی ندارم
 
صبا محمدی مفرح، رتبه دوم رشته هنر نیز که هم اکنون دانشجوی رشته موسیقی دانشگاه هنر است، چنین حمایت هایی را بسیار خوب و ارزنده خواند و ادامه داد: این نفرات برای کسب چنین رتبه هایی تلاش زیادی انجام داده اند و با وجود چنین حمایت هایی، خیلی بیشتر و بدون این که درگیر مشکلات دیگری باشند، می توانند روی کار خود تمرکز کنند.
 
وی در عین حال پیشنهاد داد که بانک ها علاوه بر مسائل مالی، از لحاظ فرهنگی نیز نخبگان را مورد حمایت قرار دهند که از جمله این حمایت ها می توان به عضویت در کتابخانه های معتبر و استفاده از آنان در امور فرهنگی اشاره کرد.
 
مریم اسماعیلی رتبه دوم رشته علوم انسانی کنکور سال 98 و دانشجوی رشته حقوق دانشگاه تهران هم گفت: به نظرم کار قشنگی از طرف بانک پاسارگاد انجام شده  است زیرا  حمایت از جوانانی که به دنبال موقعیت بهتر اجتماعی درس خوانده و تلاش کرده اند قطعا کار ارزشمندی است.
 
وی با بیان این نکته که  اینکه یک بانک بدون چشمداشت این کار را انجام می دهد شایسته قدردانی و سپاسگزاری است، این حمایت ها را دلگرم کننده خواند و گفت:  بانک پاسارگاد از بانک هایی است که شرکت های دانش بنیان با حضور نخبگان تاسیس کرده است و قطعا موقعیت های شغلی خوبی در انتظار شرکت های دانش بنیان است و افرادی هم که وارد این شرکت ها می شوند، با موفقیت های زیادی رو به رو خواهند شد.
 
به گفته وی، با این حمایت ها، یک نخبه انتظارش از خودش بالا می رود و  سعی می کند آن انتظار را برآورده کند که این امر در زندگی وی تاثیر زیادی خواهد داشت.
 
نرگس شاکر، مادر علیرضا سخایی راد رتبه یک کنکور ریاضی نیز با قدردانی از بانک پاسارگاد که بدون این که وظیفه ای در قبال نفرات برتر کنکور داشته باشد این برنامه را برای این افراد در نظر گرفته است، اظهار امیدواری کرد که این برنامه ها همچنان تداوم داشته باشد چون نه فقط در این مقطع بلکه دانشجویان نخبه در مقاطع بالاتر بیشتر نیاز به حمایت و کمک پیدا می کنند. 
 
وی با بیان این نکته که دانشجویان نخبه ممکن است الان ایده نداشته باشند، اضافه کرد: قطعا زمانی که صاحب علم می شوند ایده های خوبی  خواهند داشت که این ایده ها برای عملیاتی شدن نیاز به حمایت دارد و اگر احساس کنند در داخل کشور از آنان حمایت می شود استعداد خود را بروز خواهند داد. 
 
شاکر تاکید کرد: فرزند من استعداد دارد و من زحمت کشیده ام که او را بزرگ کرده ام . از اینجا به بعد می خواهم کسی باشد که از این ایده ها حمایت کند. و  او را به افراد مطمئنی بسپارم.
 
فاطمه شب خیز، رتبه یک رشته علوم انسانی و دانشجوی حقوق دانشگاه تهران هم حمایت های بانک پاسارگاد را باعث کاهش سختی های مسیر پیش روی آنان دانست و گفت: پیشنهاد می کنم که در کنار حمایت های مالی حمایت های معنوی نیز انجام شود که نظیر این حمایت ها آشنایی بیشتر با فضای کاری رشته تحصیلی است. 
 
بر این اساس، علیرضا سخایی راد، محمدصادق مجیدی و دانا افاضلی نفرات اول تا سوم رشته علوم ریاضی، ایزد مهر احمدی، محسن راستکار و فرهنگ امیری نفرات اول تا سوم رشته علوم تجربی، فاطمه شب خیز، مریم اسماعیلی و امین ایمان پور نفرات اول تا سوم رشته علوم انسانی، سارا سادات کریمی، صبا محمدی مفرح و پریا سیناییان نفرات اول تا سوم رشته هنر و امیرشایگان چادگانی پور نفر دوم رشته زبان های خارجی به عنوان بورسیه های بانک پاسارگاد تا پایان دوره دکترا، مورد حمایت این بانک خواهند بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *