RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

صدور نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان حق بیمه در ۷ ماه

۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۹/۴کد خبر: 293115
ایستانیوز: بیمه سامان در هفت ماهه امسال در حالی بیش از ۶۹۲میلیارد تومان حق بیمه صادر کرده که مجبور به پرداخت خسارتی در حدود ۳۰۹میلیارد تومان شده است و حجم قابل توجهی از این درآمد و پرداخت خسارت مربوط به رشته بیمه درمان بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بررسی صورت‌های مالی شرکت‌های فعال در صنعت بیمه نشان از آن دارد که عموم شرکت‌ها فعالیت خود را به چند رشته بیمه‌ای خاص همچون درمان، ثالث اجباری و زندگی معطوف کرده‌اند که بیمه سامان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بررسی فعالیت هفت ماهه این شرکت در سال جاری نشان از آن دارد که ۷۱درصد از حق بیمه صادره این شرکت مربوط به سه رشته درمان، زندگی – اندوخته‌دار و ثالث اجباری بوده است که در کنار آن ۸۵درصد از خسارت این شرکت در مدت مذکور نیز مربوط به همان ها بوده است.
 
این در حالی است که شرکت بیمه سامان در سال جاری رشته درمان و زندگی که در سایر شرکت‌ها به صورت غیرانفرادی به مشتریان عرضه می‌شود را به صورت انفرادی پوشش می‌دهد که با توجه به صورت مالی شرکت در هفت ماهه امسال می‌توان گفت که این موضوع بیشترین درآمد و بیشترین خسارت پرداختی را برای این شرکت به همراه داشته است.
 
شرکت بیمه سامان از ابتدای امسال تا پایان مهرماه ۲۲۷میلیارد و ۸۹۱میلیون و ۶۰۰هزار تومان از محل رشته بیمه درمان حق بیمه صادر کرده است که در همین مدت در این بخش ۲۰۲میلیارد و ۳۲۴میلیون تومان خسارت پرداخت کرده که ۶۵درصد از خسارت پرداختی این شرکت را شامل می‌شود.
 
همچنین این شرکت در بخش بیمه زندگی ۲۱۲میلیارد و ۲۸۲میلیون تومان حق بیمه صادر کرده که ۳۱درصد از حق بیمه‌های صادره کل شرکت را به خود اختصاص داده است و در سوی مقابل در این بخش با سهم ۱۵درصدی، ۴۵میلیارد و ۱۲۵میلیون و ۲۰۰هزار تومان خسارت پرداخت کرده است.
 
شرکت بیمه سامان همچنین در رشته ثالث اجباری ۴۹میلیارد و ۸۵۴میلیون و ۳۰۰هزار تومان حق بیمه صادر کرده که این میزان از صدور حق بیمه در مجموع هفت درصد از حق بیمه صادره این شرکت را در مدت هفت ماهه تشکیل داده است و این در حالی است که این بخش در مدت مذکور با پرداخت ۱۴میلیارد و ۴۳۳میلیون و ۶۰۰هزار تومان، پنج درصد حجم خسارت‌های این شرکت را به خود اختصاص داده است.
 
به گزارش ایسنا، در مجموع، این شرکت در هفت ماهه امسال ۳۹۲میلیارد و چهار میلیون و ۲۰۰هزار تومان حق بیمه صادر کرده که در همین مدت ۳۰۹میلیارد و ۸۰۲میلیون و ۶۰۰هزار تومان خسارت پرداخت کرده است.
 
  

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه سامان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *