RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

ارائه خدمات بیمه ای و بانکی همزمان با اپلیکیشن بیمه سامان

۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۹/۱۳کد خبر: 357648
ایستانیوز: مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه سامان اعلام کرد، اپلیکیشن این شرکت تا پایان سال جاری، هر ماه یک نسخه جدید و به روزرسانی شده خواهد داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، به گفته او در هر نسخه جدید، ابزارهای جدیدی در اختیار کاربران قرار می گیرد؛ به گونه ای که مشتری بتواند همه خدمات بیمه ای و حتی خدمات بانکی خود را نیز از همین طریق دریافت کند.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، سید میثم بهشتیان با اشاره به این که این شرکت تحول بزرگی را در حوزه فناوری اطلاعات پایه گذاری کرده است، ادامه داد: قصد ما این است که بتوانیم فرایند دسترسی به خدمات بیمه ای را در همه حوزه ها، اعم از صدور بیمه نامه، پرداخت خسارت و فروش، برای همه ذینفعان حوزه بیمه تسهیل کنیم.
 
به گفته او، یکی از اصلی ترین اهداف این حوزه آن است که سفر مشتری آسان شده و نماینده فروش، بیمه گذار، بیمه شده و کارکنان شرکت بیمه سامان با بالاترین کارایی، بهترین خروجی را دریافت کنند.
مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه سامان همچنین با بیان این که شرکت در تلاش است دسترسی بیمه گذار به بیمه نامه و درک مشتری از نحوه خرید بیمه نامه را بالا ببرد، اظهار کرد: باشگاه مشتریان شرکت بیمه سامان با همین هدف راه اندازی شد، به گونه ای که مشتری به ازای خرید از بیمه سامان، امتیاز دریافت کرده و با ذخیره کردن آن در کیف پول، می تواند با آن خدمات بیمه ای دریافت کند.
 
وی یکی دیگر از برنامه های پیش روی این شرکت را پشتیبانی خدمات بیمه ای به صورت ۴ ساعته در ۷ روز هفته اعلام و خاطرنشان کرد: بر این اساس، خدماتی چون صدور معرفینامه برای مراکز درمانی، درخواست پرداخت خسارت و حتی پشتیبانی استفاده از سامانه ها در هر ساعت از شبانه روز امکان پذیر خواهد بود.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه سامان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *