RSS
امروز چهارشنبه ، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو

شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند

انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت

درخشش نام بیمه البرز در دایره طلایی

کدام بانک ها دستور رئیسی را وتو کردند

قیمت دلار تا کجا تغییر می‌کند؟

نات کوین کی عرضه می‌شود و چطور بخریم؟

کار ویژه عجیب بانک های خصوصی!

کانون کارگزاران بورس آخرین هشدار درباره آثار مخرب بند "س" را به رئیس مجلس داد

چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد

رشد ۴۲ درصدی درآمدهای بانک سینا از محل تسهیلات اعطایی

طرح آرام بام پارسیان برای آسودگی خیال ساکنین و مدیران ساختمان ها

معرفی محصولات بیمه سامان در نمایشگاه اکسپو

خبر خوش درباره گشایش‌های جدید ارزی

شرایط و روش دریافت وام بهین کارت ۲ سپه

کلیات لایحه بودجه تصویب ۱۴۰۳ شد

دلارهای نفتی زیر چرخ مونتاژی‌ها

در میزگرد بانکداری بدون ربا مطرح شد؛

لزوم توجه به تسهیلات‌دهی بانک‌ها برای بهبود فرآیندها

۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۶/۹کد خبر: 284493
ایستانیوز:در میزگرد بهبود فرآیندهای بانکداری بدون ربا با حضور مقامات بانک مرکزی و مدیران عامل بانک‌ها، لزوم توجه به تسهیلات‌دهی بانک‌ها برای بهبود فرآیندها، یکی از مسائل مهم و ضروری عنوان شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، میزگرد تخصصی سی امین همایش بانکداری اسلامی با عنوان بهبود فرآیندهای بانکداری بدون ربا با حضور دبیرکل بانک مرکزی، معاون نظارتی بانک مرکزی، معاون اقتصادی دادستان کل کشور، رییس پژوهشکده پولی و بانکی و مدیران عامل بانک های سپه، ملت، پارسیان، توسعه صادرات، مهر ایران و توسعه تعاون برگزار شد.
 
فرشاد حیدری رییس موسسه عالی آموزش بانکداری در این میزگرد اظهار داشت: تسهیلات گیرنده در قانون عملیات بانکی بدون ربا قراردادی منعقد می کند و در سررسید می پردازد اما چندان فکری نشده که اگر پرداخت نکرد، چه اقدامی صورت گیرد. یکی از مواردی که در بهبود فرآیند باید توجه شود تسهیلات دهی در بانک ها است، اگر خدمات بانکی را در سه بخش تجهیز، تخصیص و ارائه خدملت تقسیم کنیم، ایرادات در بخش تسهیلات دهی بیشتر است و باید با هم اندیشی برای این حوزه فکری شود.
 
وی ادامه داد: میزان پاسخگویی به نیازها در حوزه تسهیلات چندان قابل قبول نبود، مثلا تسهیلات گیرنده برای عمل جراحی قلب باید تسهیلات خودرو دریافت می کرد که انحراف در آمار، انحراف در اعطای تسهیلات و انجام عملیات صوری را در پی داشت و با ایجاد کارت اعتباری منطبق عقد مرابحه این کالا و خدمات در اختیار مردم قرار گرفت.
 
همچنین تعداد ۱۳ عنوان سوال در نظر گرفته شده که در این پنل به آنها پاسخ داده خواهد شد. سوال اول این است که موثرترین و جدی ترین مشکلی که باید در بانک ها اصلاح شود چیست؟

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *