RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

"چابن" باشگاه مشتریان بانک تجارت رونمایی شد

۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۶/۵کد خبر: 284317
ایستانیوز: شبکه تخفیفی باشگاه مشتریان بانک تجارت (چابن) با ارائه بن‌های تخفیفی ۵ تا ۱۰۰ درصدی از چندین مجموعه فروشگاهی و خدماتی کار خود را آغاز کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، باشگاه مشتریان این بانک با هدف ارائه تخفیف‌های ویژه به مشتریان و اعضای وفادار خود روز یکشنبه سوم شهریورماه شبکه تخفیفی را تحت عنوان چابک + بن (چابن) رونمایی کرد.
 
چابن با همکاری شرکت‌های بزرگی همچون دیجی کالا، اسنپ (اسنپ فود، اسنپ مارکت و اسنپ تریپ)، تپ سی، بیمه تجارت نو، بانی مد، فیدیبو، نت برگ، کارگزاری تجارت و چندین مجموعه ارائه‌دهنده خدمات و محصولات، فضایی را فراهم کرده تا اعضای باشگاه بتوانند از طریق هزینه کرد امتیازات خود، از تخفیف‌های ویژه این شرکت‌ها استفاده کنند.
 
حمیدرضا شریفیان معاون مدیرعامل بانک تجارت در مراسم آغاز به کار خدمت "چابن" با بیان اینکه ارائه خدمات نوین و همراه با ارزش افزوده یکی از مشخصه‌های باشگاه مشتریان فعال به شمار می‌رود گفت: مجموعه توسعه کسب و کار بانک، ایجاد خطوط جدید و فعال در بازار را در برنامه‌های خود داشته و باشگاه مشتریان در برقراری ارتباطات با مجموعه‌های خدماتی کمک شایانی به اجرایی شدن این برنامه ها خواهد کرد.
 
معاون مدیرعامل بانک تجارت در راهبری بازار و توسعه کسب و کار با اشاره به اینکه وفادارسازی مشتریان بانکداری خرد فرایندی بسیار مهم و پیچیده است افزود: مشتریان حقوقی با توجه به قدمت همکاری ها دارای ضریب وفاداری نسبتا بالاتری هستند؛ اما اجرای عملیات وفادارسازی مشتریان خرد و حقیقی بسیار حیاتی و مهم بوده و خدمات پیشرفته‌ای همچون چابن در این مسیر راهگشا است.
 
مشتریان بانک تجارت و اعضای باشگاه مشتریان این بانک می توانند برای اطلاع و نحوه استفاده از  تخفیف‌های ارائه شده در "چابن" به سایت اینترنتی باشگاه مشتریان بانک تجارت به آدرسwww.tejaratclub.ir مراجعه کنند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *