RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

توضیح بانک پاسارگاد در خصوص حمله به مسئول شعبه این بانک در آمل

۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۵/۶کد خبر: 281721
ایستانیوز:روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد در پی انتشار اخباری مبنی بر حمله به مسئول یکی از شعبه‌های این بانک در شهر آمل توضیحاتی ارایه داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، به اطلاع هم‌میهنان گرامی می‌رساند؛ متأسفانه در روز یکشنبه مورخ ۶ مرداد، مسئول یکی از شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در شهر آمل، مورد حمله‌ی فردی نامبرده پیش از مراجعه به شعبه خشمگین و عصبانی بوده و با برنامه‌ریزی قبلی، قصد سوء برای ارتکاب جرم داشته است.
 
مطابق اعلام اداره آگاهی آمل، مایع استفاده شده توسط مرتکب، اسید با غلظت نه‌چندان بالا بوده که روی تمام صورت مسئول شعبه و قسمت زیادی از دست یکی از نگهبانان شعبه ریخته شده‌است. مداوا روی مجروحین ادامه دارد و برای انجام اقدامات درمانی گسترده‌تر به تهران منتقل شدند.
 
لازم به ذکر است شعبه آمل طبق روال معمول، در حال ارایه خدمات بانکی به مشتریان، بدون وقفه بوده و آنچه در خبرها مبنی بر تأخیر در پاسخگویی به مشتری ذکر شده‌است، کذب محض است.
 
بانک‌پاسارگاد ضمن آرزوی سلامتی برای مسئول شعبه‌ آمل، تا احقاق کامل حق ایشان، این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک پاسارگاد
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *