RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

برای اولین بار، دو مدل خودرو ۵ ستاره کیفی را به دست آوردند

قیمت ضامن کیفیت نیست

۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۴/۲۳کد خبر: 280747
ایستانیوز:اردیبهشت ماه تنها پژو ۲۰۰۸، ۵ ستاره کیفی را به دست آورده بود و حالا تعداد خودروهای دارای ۵ ستاره کیفی برای اولین بار به دو مدل رسیده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد خودرو، گزارش ارزشیابی کیفی خودرو در خردادماه امسال را منتشر کرد. در خرداد ماه ۱۳۹۸ تعداد ۴۸۴۱۱ دستگاه خودرو تولید شد که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل ۴۵ مدل خودرو درگروه سبک و ۸ مدل در گروه سنگین است.
 
در بخش سواری، در سطح قیمتی ۱ خودروهای نیو مزدا ۳ و گرند ویتارا با اخذ ۴ ستاره کیفی، در سطح قیمتی ۲ خودروهای پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن ۳C با اخذ ۵ ستاره کیفی، در سطح قیمتی ۳ خودروهای۳۰B و چانگان ۳۵CS، در سطح قیمتی ۴ خودروهای تندر ۹۰ پلاس، تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، پارس تندر، پژو SD 207 اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو ۲۰۷ و دنا پلاس با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.
 
اردیبهشت ماه تنها پژو 2008، 5 ستاره کیفی را به دست آورده بود و حالا تعداد خودروهای دارای 5 ستاره کیفی برای اولین بار به دو مدل رسیده است.
 
در تمام سطوح قیمت 5 و نیمی از سطوح قیمت 4، خودورها 2 ستاره کیفیت را به دست آوردند. خودروهایی که شامل سایپا 131، 132 و 111 می شود. تیبا 2، تیبا، ساینا و سورن هم در این لیست دیده می شود. البته دو ستاره کیفی تنها شامل خودروهای سطح قیمتی 4 و 5 نمی شود. NEWMVMX33S هم با این که در سطح قیمتی 2 قرار دارد، اما تنها دو ستاره کیفی را کسب کرده که به نظر می رسد از این منظر همتراز پراید قرار گرفته است.
 

 

 

در بخش وانت، در سطح قیمتی ۱ خودروی وانت نیو پیکاپ فوتون با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروی تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است. در کل 6 مدل وانت در کشور تولید شده است که سه مدل آن تک ستاره کیفی، دو مدل دو ستاره کیفی و یک مدل سه ستاره کیفی به دست آورده اند.

 

در گروه خودروی ها سنگین بخش باری، کامیونت ایسوزو K75NPR و کامیون ایسوزو M75NPR وکشنده ولوو ۵۰۰ FHبا اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند. در بخش مسافری، اتوبوس شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروی تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.

 


خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:خودرو، کیفیت
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *