RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

مدیر عامل بیمه نوین در مراسم تجلیل از برترین‌های شبکه فروش

اعتبار امروز بیمه نوین حاصل تعامل شفاف و ارتقای خدمت رسانی است

۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۴/۱۰کد خبر: 280043
ایستانیوز: مراسم تجلیل از برترین­های شبکه فروش سال ٩٧ شرکت بیمه نوین با حضور مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره و مشاوران، معاونان، مدیران و نمایندگان منتخب این شرکت در سالن همایش مرکز مطالعات بهره وری سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این مراسم از برترین‌­های نمایندگان و شبکه فروش این شرکت در بخش­های نمایندگان برگزیده استانی و کشوری، نمایندگان و مدیران فروش برتر در بیمه‌های عمرانفرادی، نمایندگان برتر جدید و برگزیدگان جشنواره فروش پویش و در بخش جنبی از کارگزاران متعامل منتخب با اهدای جوایز، لوح تقدیر و تندیس یادبود تقدیر به عمل آمد.
 
طی این مراسم، حسین کریم‌خان زند؛ مدیر عامل این شرکت، با اشاره به اینکه فرهنگ سازمانی در بیمه نوین نگاهی بدون مرز میان کارکنان و نمایندگان است، گفت: توقع بیمه نوین از شبکه فروش خود، توسعه و اجتناب از رکود با تکیه بر محورهای آموزش، بررسی نقاط ضعف در عملکرد، ایجاد بینش و افق دید متعالی و گسترش بازارهای هدف است.
 
وی افزود: بینش ما اولویت و تقدم اعتبار بیمه نوین بر کسب پرتفوی صرف است. اعتباری که از اعتماد و ارج نهادن به شبکه فروش، تعامل شفاف با نمایندگان و بیمه­گذار، فرآیند سریع پرداخت خسارت و افزایش خدمت رسانی نشأت گرفته است.
 
کریم‌خان زند همچنین با اشاره به آنکه در سال گذشته بیمه نوین جزو شرکت‌­های برتر بیمه از نظر شاخص‌­های مالی بوده است، گفت: رویکرد تغییر در این شرکت از سه سال گذشته بر اساس تحقیقات و مطالعات میدانی انجام شد که در نتیجه آن به کارگیری روش‌­های نوین فروش، توسعه بازار با استراتژی متفاوت و در نظر داشتن ضریب خسارت هر استان، از میان بردن موانع اجرایی فروش مؤثر بر عملکرد نمایندگان بوده که چشم انداز کسب پرتفوی هزار میلیاردی را جزو سیاست‌­های کوتاه مدت و قابل دسترس بیمه نوین قرار داده است.
 
گفتنی است؛ انتخاب­ برترین­‌های شبکه فروش بیمه نوین در سال٩٧ با نگاه ویژه به فروش بیمه‌­های عمر و سرمایه‌گذاری و بر اساس شاخص­‌هایی همچون عملکرد و پتانسیل استانی، پرتفوی وصولی در بخش­ مورد نظر، درصد پایین معوقات حق بیمه و عدم تخلف از سوی نمایندگان مورد ارزیابی قرار گرفته است.
 
همچنین در پایان، کارگاه آموزشی با محور اهمیت توسعه قابلیت های فردی در ارتقای فروش توسط محمود محمدیان؛ مدرس دانشگاه، برای نمایندگان حاضر در مراسم برگزار شد. 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه نوین
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *