RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

شاخص بورس ۲۹۰۰ واحد افزایش یافت

۱۶:۰ - ۱۳۹۸/۳/۱۹کد خبر: 278613
ایستانیوز:شاخص بورس در پایان معاملات روز جاری با رشد بیش از ۲۹۰۰ واحدی به ۲۲۹ هزار و ۸۰۸ واحد رسید تا یک رکورد تازه را در تالار شیشه‌ای به ثبت برساند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که همه شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با میانگین ۱.۵ درصد رشد مواجه شدند.
 
بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری همه شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۲۹۲۰ واحد رشد معادل ۱.۲۹ درصد به ۲۲۹ هزار ۸۰۸ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۸۲۹ واحد افزایش معادل ۱.۲۹ درصد به ۶۵ هزار ۲۷۵ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۵۳۴ واحد رشد معادل ۲.۸۲ درصد به ۵۵ هزار و ۹۷۶ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۱۰۵۵ واحد افزایش، معادل ۲.۸۲ درصد به ۳۸ هزار و ۴۹۶ واحد، شاخص آزاد شناور با ۳۹۳۵ واحد رشد، معادل ۱.۵۳ درصد به ۲۶۰ هزار و ۸۲۸ واحد، شاخص بازار اول با ۲۱۳۴ واحد افزایش معادل ۱.۲۷ درصد به ۱۷۰ هزار ۶۳۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۵۸۹۳ واحد صعود معادل ۱.۳۲ درصد، به ۴۵۱ هزار و ۲۰۸ واحد رسید.
 
از سویی دیگر امروز ۶ نماد « فولاد با ۲۲۲ واحد، وبملت با ۱۷۶ واحد، رمپنا با ۱۴۶ واحد، کچاد با ۱۲۸ واحد، حکشتی با ۱۰۶ واحد و خودرو با ۸۹ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.   
 
این گزارش می افزاید، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «محصولات کاغذ با ۳۷۱۳ واحد صعود معادل ۸.۸۶ درصد به ۴۶ هزار و ۷۹۰ واحد، کاشی و سرامیک با ۳۲۵ واحد افزایش معادل ۵.۵۶ درصد به ۶ هزار و ۱۸۷ واحد، محصولات چوبی با ۱۲۹۸۱ واحد رشد معادل ۴.۹۷ درصد به ۲۷۳ هزار و ۹۸۲ واحد، خودرو با ۱۴۵۸ واحد افزایش معادل ۴.۷۹ درصد به ۳۱ هزار و ۹۰۹ واحد، حمل و نقل با ۲۶۵ واحد رشد، معادل ۴.۵۹ درصد به ۶ هزار و ۳۴ واحد، اداره بازهای مالی با ۳.۸۷ واحد افزایش معادل ۶.۲۵ درصد به ۱۶۷ واحد، لاستیک با ۲۰۳۴ واحد رشد معادل ۳.۶۹ درصد به ۲۸ هزار و ۴۴۱ واحد» رسید.
 
در عین حال، نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «خزر، کلوند، دکوثر، بشهاب، چکاران، تنوین و بکاب» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «بفجر، غشهد، وایران، وسپه، کفپارس، تمپی و شکلر» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.
 
به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۲۹۱ هزار نوبت معاملاتی، ۴ میلیارد و ۶۳ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۴ هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۸۷۲ هزار و ۳۳۸ میلیارد تومان رسید.
 



برچسب‌ها:شاخص بورس
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *