RSS
امروز یکشنبه ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

شناسایی بالاترین نرخ سود در صندوق تداوم اطمینان تمدن

سمت وسوی آینده اقتصاد ایران

عوامل کاهنده قیمت دلار

بیمه مستمری باران با شاخص تورم رونمایی شد

روزهای درخشان بورس تکرار می‌شود؟

بیمه پارسیان آماده دستیابی به قله های موفقیت در سال جاری

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

برات الکترونیک بهترین روش تأمین مالی غیرنقدی است

دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز

جهش نرخ ارز در راه است؟

کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند

شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط!

بانک های متخلف چگونه منحل می شوند؟

حساب‌ بانکی که مشمول مالیات می‌شود

زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت مرحله سوم

مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد

پیش بینی تحلیلگر وال استریت از قیمت طلا

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

سود ۲۴۶ریالی برای هرسهم «شپارس» در دوره مالی ۶ماه

۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۳/۱کد خبر: 277964
ایستانیوز:شرکت بین المللی محصولات پارس در دوره مالی ۶ماهه خود سود هرسهم را ۲۴۶ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد بسیار بالایی را تجربه کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شرکت بین المللی محصولات پارس در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه منتهی ۲۹اسفند۱۳۹۷ سود هرسهم را ۲۴۶ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۴هزار و ۵۰۰درصدی همراه شده است.
 
این شرکت سود عملیاتی را با رشد ۵۲۸درصدی مبلغ ۱۹۴میلیارد ریال و سود خالص را با رشد بیش از ۲۴هزار درصدی مبلغ ۱۲۶میلیارد ریال اعلام کرد. همچنین سود انباشته در پایان دوره نیز رشد ۶۹۹درصدی را رقم زد و به مبلغ ۱۵۴میلیارد ریال رسید.
 
«شپارس» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی شرکت در بخش تولید و فروش محصولات باتوجه به سیاست های راهبردی شرکت طی سال های اخیر توانسته در بازار داخلی تأکید اصلی بر افزایش سهم فروش محصولات با کیفیت و قیمت بالاتر داشته و حاشیه سود بهتر و تنوع بیشتر محصولات را داشته باشد. در بازار صادراتی نیز طی ۳ماهه گذشته، با شروع مجدد صادرات و تحصیل ارز تلاش شده است ضمن توسعه سهم بازار، همراه با حفظ کیفیت و اعتبار محصولات از رقابت ناسالم در قیمت خودداری شد.
 
این سیاست در ادامه سال مالی جاری نیز دنبال می شود. تبلیغات، اهدای پروموشن ها و گسترش فروش در واحدهای نمایندگی، پخش های سراسری و فروشگاه های زنجیره ای با قدرت دنبال خواهد شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *