سود ۲۴۶ریالی برای هرسهم «شپارس» در دوره مالی ۶ماه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شرکت بین المللی محصولات پارس در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه منتهی ۲۹اسفند۱۳۹۷ سود هرسهم را ۲۴۶ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۴هزار و ۵۰۰درصدی همراه شده است.
 
این شرکت سود عملیاتی را با رشد ۵۲۸درصدی مبلغ ۱۹۴میلیارد ریال و سود خالص را با رشد بیش از ۲۴هزار درصدی مبلغ ۱۲۶میلیارد ریال اعلام کرد. همچنین سود انباشته در پایان دوره نیز رشد ۶۹۹درصدی را رقم زد و به مبلغ ۱۵۴میلیارد ریال رسید.
 
«شپارس» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی شرکت در بخش تولید و فروش محصولات باتوجه به سیاست های راهبردی شرکت طی سال های اخیر توانسته در بازار داخلی تأکید اصلی بر افزایش سهم فروش محصولات با کیفیت و قیمت بالاتر داشته و حاشیه سود بهتر و تنوع بیشتر محصولات را داشته باشد. در بازار صادراتی نیز طی ۳ماهه گذشته، با شروع مجدد صادرات و تحصیل ارز تلاش شده است ضمن توسعه سهم بازار، همراه با حفظ کیفیت و اعتبار محصولات از رقابت ناسالم در قیمت خودداری شد.
 
این سیاست در ادامه سال مالی جاری نیز دنبال می شود. تبلیغات، اهدای پروموشن ها و گسترش فروش در واحدهای نمایندگی، پخش های سراسری و فروشگاه های زنجیره ای با قدرت دنبال خواهد شد.