RSS
امروز چهارشنبه ، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان

درخشش تیم کاراته بیمه تعاون در مسابقات گرندپری جمهوری چک ۲۰۲۴

تامین مالی شرکت‌های بورسی تسهیل می‌شود

خرید و فروش طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؟

گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران

فروش دلار سهمیه ای متوقف شده است؟

۱۱.۵ درصد از چک‌ ها نقد نشد

آخرین جزییات از تغییر سن بازنشستگی

تاریخ صنعت بیمه با بیمه ایران گره خورده است

صعود قیمت بیت‌کوین به بالای ۶۵ هزار دلار

تورم نقطه به نقطه در فروردین ۱۴۰۳ چقدر شد؟

پیش بینی بورس ؛ روزهای فرسایشی ادامه دارد؟

بنگاه‌های تولیدی گرفتار معضل مواد اولیه

حضور بیمه ملت در نمایشگاه بین‌المللی انرژی تهران

ورود بیمه میهن به باشگاه هزار میلیارد تومانی ها با رشد تاریخی ۱۳۷درصدی حق‌ بیمه تولیدی

چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است

خبر مهم رئیس سازمان امور مالیاتی/این مشاغل ملزم به ارائه ترازنامه نیستند

ماجرای صف میلیونی متقاضیان وام ودیعه مسکن چیست؟

قیمت طلا امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

چاپیدن پول!

چرا پول ها از بورس فرار می‌کنند؟

واکاوی پرونده «روز سیاه بورس»

بازنشستگان نقش مهمی در تمدن سازمانی بیمه ایران دارند

پذیرش شرکت‌ها در فرابورس مشروط شد

مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است

موفقیت در واگذاری سرخابی ها منوط به رعایت اصول خصوصی‌سازی است

هم‌اندیشی فعالان اقتصادی و ورزشی‌ برای انتقال سرخابی‌ها

۹:۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰کد خبر: 269178
ایستانیوز:نخستین جلسه واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور جمعی از فعالان ورزشی، اقتصادی و سیاسی در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، نخستین جلسه هم‌اندیشی برای واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال امروز در اتاق ایران برگزار شد.
 
در این جلسه بسیاری از بزرگان و اعضای پیشین و فعلی این دو باشگاه نظیر علی خطیر، اصغر حاجیلو، سید رضا افتخاری، صادق درودگر و محمود اسلامیان حضور داشتند. همچنین بسیاری از فعالان و کارشناسان اقتصادی در این جلسه هم‌اندیشی حاضر شدند و درباره راه‌های واگذاری این دو باشگاه گفت‌وگو کردند.
 
اشرف علی پوری حسینی - رئیس سازمان خصوصی سازی، علیرضا خوشبخت - مدیر کل امور مالیاتی شمال تهران، ماشالله عظیمی - دبیر اتاق تعاون و کاظم دلخوش - نائب رئیس فراکسیون ورزش در مجلس، از دیگر حاضرین این جلسه بودند.
 
در ابتدای این جلسه اشرف علی پوری‌حسینی توضیحاتی را درباره شکست خوردن واگذاری این دو باشگاه در سال‌های قبل ابراز و از اعضای حاضر در این جلسه درخواست کرد که نظرات‌شان را درباره این موضوع به شور بگذارند.
 
همچنین رغبتی - نماینده وزارت ورزش، در این جلسه حضور پیدا کرد و درباره واگذاری این دو باشگاه گفت: نظرات بنده باید به صورت شخصی تلقی شود. واگذاری، بخشی از تمامی مراحل خارج شدن این دو باشگاه از دولت است. چیزی که ذهن ما را درگیر کرده، ادامه حیات پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری است. آیا زمانی که این دو باشگاه به بخش خصوصی منتقل شوند، در صورت به خطر افتادن حیات‌شان آیا دولت می‌تواند به آنها کمک کند؟ این جزو پرسش‌هایی است که باید پاسخ داده شود و همچنین بقیه باشگاه‌ها و ورزش‌ها نیز باید به صورت کامل از زیر چتر دولت خارج شوند.
 
رضا افتخاری - مدیرعامل سابق استقلال، در این جلسه اظهار کرد: کسی که بخواهد این دو باشگاه را بخرد، توقع درآمد دارد. من دو سال در این باشگاه بودم و علاوه بر اینکه درآمد نداشتیم، سالانه ۵۰ میلیارد پول وارد باشگاه می‌شد که در آخر سال متوجه می‌شدیم همه آن هزینه شده و بدهکار هم هستیم. ما اسم‌مان حرفه‌ای است و در واقع آماتوریم. من برای تامین پول سرمربی، حتی پیش معاون اول رئیس جمهور هم رفتم و ایشان به من گفت که ما اگر بتوانیم شکم مردم را سیر کنیم، شاهکار کرده‌ایم و اینکه از بخش خصوصی بخواهیم برای خرید این دو باشگاه داوطلب شوند درست نیست. باشگاهی مثل استقلال چیزی از خود ندارد و فضای مجازی در صورت نتیجه نگرفتن بخش خصوصی علیه این دو باشگاه خواهد شد و کار را برایشان سخت خواهد کرد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *