RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

بهبودفضای کسب و کار در صنعت بیمه

۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۷/۱۵کد خبر: 258154
ایستانیوز:دکتر ابراهیم کاردگر در جلسه با روسای کانون‌های انجمن صنفی نمایندگان استان‌ها و انجمن سراسری نمایندگان بیمه دانا، گفت: بهبود فضای کسب و کار صنعت بیمه با همکاری شبکه فروش محقق می‌شود، به همین دلیل تا نگاه به کسب و کار بیمه‌ تغییر نکند فروش بیمه‌ رونق نخواهد گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،وی راه موفقیت نمایندگان را اتحاد و همدلی آنها توصیف کرد و افزود: نمایندگان هر استان باید ضمن تسلط بر علم بیمه و آمار روز صنعت بیمه، تعامل مناسبی را با رئیس شعبه و سرپرست منطقه داشته باشند. وی یکی از راهکارهای دستیابی به اهداف عالیه بیمه دانا را مشارکت ارکان شرکت بویژه نمایندگان عنوان کرد.
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت با اشاره به ضرورت مسلح شدن شبکه فروش به علم بیمه و رشته‌های مرتبط با آن خاطرنشان کرد: بیمه علم آمار و ریاضی است اگر شبکه فروش به آمار و اطلاعات روز صنعت تسلط نداشته باشد بدون شک در آنالیز و تحلیل ریسک با مشکل مواجه خواهند شد.
وی در ادامه، تعامل بیشتر شبکه فروش و ستاد شرکت را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: به زودی کارگروه‌های تخصصی به تفکیک رشته در مرکز و همچنین استان‌ها تشکیل می‌شود که پس از بررسی موضوعات و دریافت نظرات راهکار عملیاتی با هدف روان‌سازی فرایند انجام امور ارائه و در سطح شرکت بکار گرفته خواهد شد.
دکتر کاردگر در بخش دیگری از صحبت‌های خود مهمترین تبلیغ را پرداخت سریع و بموقع خسارت دانست و گفت: اگر شرکت نتواند خسارت زیاندیده را بموقع پرداخت کند هرگونه کار تبلیغاتی در چنین شرایطی نتیجه معکوس خواهد داشت. لازمه پرداخت بموقع خسارت جذب نقدینگی است، پس همه باید در جذب نقدینگی همکاری داشته باشند تا ضمن پرداخت به موقع خسارت، برند بیمه دانا بار دیگر به جایگاه واقعی خود برسد.
وی جذب پرتفوهای کوچک را با اشاره به اصطلاح اقتصادی "کوچک زیباست" مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: جذب چندین پرتفوی کوچک برای یک شرکت بیمه بسیار مناسب‌تر از یک قرارداد کلان است که متعاقب آن تعهدات بسیاری را برای شرکت ایجاد می‌کند، بنابر این شرکت از جذب قراردادهای کوچک بواسطه حاشیه سودی که ایجاد می‌کنند، استقبال می‌کند.
گفتنی است؛ در این دیدار نمایندگان حاضر در جلسه ضمن ابراز خرسندی از بازگشت دکتر کاردگر به بیمه دانا، نظرات خود را در راستای بهبود شرایط شرکت در بازار مورد تأکید قرار دادند و با طرح سوالاتی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *