RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

نشست مدیران روابط عمومی‌صنعت بیمه در شرکت بیمه میهن

۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۴/۹کد خبر: 248834
ایستانیوز: نشست مدیران روابط عمومی‌بیمه با حضور مجید بنویدی مدیرعامل بیمه میهن ،مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی‌بیمه مرکزی ج.ا.ا و مدیران روابط عمومی‌بیمه‌های کل کشور در ساختمان مرکزی بیمه میهن برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در ابتدای این نشست، مدیر عامل بیمه میهن در بیاناتی کوتاه ضمن تاکید بر ارزش خدمات شرکت‌های بیمه در جامعه بدون نیاز به کمک مالی دولت، از مدیران روابط عمومی‌دعوت کرد تا در جهت معرفی هر چه بهتر خدمات صنعت بیمه اقدام نمایند و با ایجاد بستر خبری مناسب در جهت ارائه تصویری روشن تر از خدمات شرکتهای بیمه کوشش نمایند.
ایشان در ادامه با اشاره به سابقه طولانی مدت ودرخشان صنعت بیمه در ایران که حتی از کل عمر بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز بیشتر می‌باشد افزودند: با توجه به عدم وابستگی مالی صنعت بیمه به دولت، شرکتهای بیمه با پوشش دادن بسیاری از ریسکهای موجود به اقتصاد ملی و سلامت روانی خانواده‌ها خدمت کرده و خوشبختانه اوضاع این صنعت نسبت به دیگر صنایع بسیار بهتر بوده و می‌بایست به اینکه در چنین صنعت فاخری کار می‌کنیم افتخار نماییم.
در ادامه مدیران روابط عمومی‌در جهت توسعه فرهنگ سازی بیمه و تبلیغات در رسانه ها، مسایلی را با مدیر کل روابط عمومی‌بیمه مرکزی مطرح کردند که مقرر گردید این مسائل در کارگروه‌های تشکیل شده مشترک عنوان شده و نتایج آن جهت پیشبرد اهداف مورد بحث در جلسات آتی کارگروه ها اعلام شود

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *