RSS
امروز شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

با حضور رئیس جمهوری

آغاز تولید انبوه دناپِلاس و پژو۲۰۰۸

۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۲/۱۲کد خبر: 196388
ایستانیوز:تولید انبوه دو خودرو دناپِلاس ایران خودرو و پژو۲۰۰۸ شرکت ایکاپ با حضور رئیس جمهوری در سایت مرکزی گروه صنعتی ایران خودرو آغاز شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، محصول دناپِلاس مدل جدیدی از خودروی ملی دنا است که در مرکز تحقیقات ایران خودرو از جنبه های کیفی و تجهیزات و ظاهری ارتقا یافته است. دناپِلاس نخستین خودروی داخلی است که با چهار ایربگ ساخته شده و از این جهت در سطح مطلوبی از استانداردهای ایمنی قرار دارد.
 
طراحی خودروی دنا پلاس صرفا توسط کارشناسان ایران خودرو انجام شده و در ساخت ماشین آلات مورد نیاز خط جدید تولید، همکاری هایی با شرکت های بین المللی صورت گرفته است.
 
دناپِلاس دارای امکانات و تجهیزاتی است که برای نخستین بار در یک خودروی ساخت داخل با برند ملی وجود دارد. این خودرو نخستین محصول ملی است که با سان‌روف ،دوربین دید عقب و جایگزینی سیستم چندرسانه ای جدید با مالتی مدیای فعلی به بازار عرضه می شود. تحول گرافیک داخلی چراغ ها، باعث جذابیت بیش‌تر خودرو شده البته شکل کلی چراغ و ابعاد فیزیکی آن بدون تغییر باقی مانده است.
 
پژو2008 نیز نخستین محصول "ایکاپ"، شرکت مشترک ایران خودرو و پژو فرانسه است که در ایران به مرحله تولید رسیده است. دور تازه همکاری های ایران خودرو و پژو با امضای قرارداد بین مدیران دو گروه خودروساز و در حضور روسای جمهور ایران و فرانسه به امضا رسید. این قرارداد نخستین قرارداد پسابرجامی ایران با کشورهای غربی بود که منجر به تولید محصولات به روز اروپائی در ایران شد. سرمایه گذاری مستقیم طرف خارجی، انتقال دانش و تکنولوژی و صادرات 30درصد محصولات تولید این شرکت از الزامات این قرارداد به شمار می آید.
 
پژو2008 از یک پیشرانه ۴ سیلندر به حجم ۱٫۶ لیتر و با تنفس طبیعی نیرو می شود. موتور پژو2008 تولیدی در ایران از محصول مشابه آن در اروپا قوی تر است و توان خروجی آن معادل 163 اسب بخار و گشتاور تولیدی برابر با 240 نیوتن متر است. نیروی حاصل از این پیشرانه به وسیله یک جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی آن منتقل می شود. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *