RSS
امروز دوشنبه ، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

پذیرش شرکت‌ها در فرابورس مشروط شد

مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است

۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟

چرا سود سهام عدالت کامل واریز نشد؟

ارز مسافرتی اربعین چقدر است؟

چرا ناترازی تجاری در سال ۱۴۰۲ رکورد زد؟

چگونه ارزش پول خود را در برابر تورم حفظ کنیم؟

جزییات دریافت وام حرکت بانک رفاه

خریداران طلا توجه کنند

چرا میلیاردرها از مالیات بر عایدی سرمایه هراس دارند؟

افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی

شاخص رشد پول کاهش یافت

به مردم وام نمی‌دهید،پول‌ها را بین دولتی‌ها پخش می‌کنید

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات با مدیرعامل بیمه سرمد

روزگاه سیاه بازار سهام در سالگرد تاریک‌ترین روز!

ارزش سهام عدالت چقدر شد ؟

۵ دلیل بازگشت و افزایش دوباره قیمت ارزهای دیجیتال

بیمه پارسیان، سرمایه جدیدش را ثبت کرد

نوسان قیمت بیمه ملت ناشی از شرایط عرضه و تقاضا بوده است

جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود

« استقرار حاکمیت شرکتی» برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر شد؟

کوچ سپرده‌ها به سمت سپرده‌های بلندمدت؛ چرا؟

مقایسه پژو ۲۰۰۸، رنو کپچر و نیسان جوک

۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱/۶کد خبر: 194404
ایستانیوز:حدود ۱۰ سال پیش بخش و گروه شاسی‌بلندهای کامپکت به معنای واقعی وجود خارجی نداشت، اما اینک محبوبیت این گروه به شدت افزایش یافته و صف سفارش این خودروها انتها ندارد. همین محبوبیت باعث شده تا خودروسازان تلاش خود را برای داشتن نماینده‌ای در این بخش به نهایت برسانند.

به گزارش  "موتورینگ"، سه رقیب اصلی و برتر این کلاس پژو 2008، نیسان جوک و رنوکپچر که همگی نیز در بازار ایران حضور دارند در کنار یکدیگر به صف شده‌اند تا برتری‌های خود را به رخ رقبا بکشاند.

شاسی بلند

نیسان جوک

نیسان جوک

به گزارش ایستانیوز به نقل از عصر ایران، به محض ورود با ابروهای بالارفته‌اش مورد استقبال واقع شد. از نظر ظاهری با یک انقلاب روبه‌رو شد و چشم‌ها را به شکل و شمایل منحصربه‌فردش عادت داد. تولید سالانه نیسان به بیش از 500 هزار دستگاه می‌رسد و تعداد بی‌شماری از این خودروها جوک‌هایی هستند که از کارخانه ساندرلند بیرون آمده‌اند. جوک عنوان دومین خودروی محبوب نیمه اول سال 2016 در کمپانی نیسان را از آن خود کرد و پس از نیسان قشقایی در این جایگاه ایستاد.

محفظه بار در جوک فضای خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد که با خم کردن صندلی‌های ردیف عقب به میزان یک هزار و 189 لیتر می‌رسد. این در حالیست که پژو 2008، تقریبا 5 لیتر فضای بیشتری را مهیا می‌کند. این چیزی است که مطمئنا با یک نگاه یا حتی وارسی دقیق‌تر متوجه آن نخواهید شد.

رنو کپچر

رنو کپچر

یک خودرو با ظاهری جذاب از رنو. جوک و کپچر چندان هم بی‌شباهت به هم نیستند. اتحاد بزرگ رنو- نیسان بخشی از فناوری، طراحی، موتور و گزینه‌های حرکتی در این دو خودرو را با یکدیگر تقسیم کرده‌اند.

به استثنای بهره‌وری مصرف سوخت -که تفاوت چندان زیادی هم ندارد-، برتری‌هایی نسبت به دو رقیب دیگر خود دارد. با این حال شما با جوک یا پژو 2008 کمتر سوخت را به دود تبدیل خواهید کرد.

کپچر کوتاه‌ترین خودروی این فهرست است. بنابراین کپچر راحت‌تر از بقیه در یک فضای کوچک پارک می‌شود.

پژو 2008

پژو 2008

فیس‌لیفت جدید 2008، در سال 2016 شروع جنجالی را آغاز کرد. این تغییر باعث فروش بیشتر 2008 خواهد شد. پژو از زمان معرفی اولین 2008، تا پایان سال 2016 بیش از 585 هزار دستگاه از این خودرو را فروخته است. 2008 با قیمتی معادل 13 هزار و 615 پوند در انگلیس، اقتصادی‌ترین خودروی این لیست به شمار می‌آید.

2008 احتمالا دلچسب‌ترین رانندگی را در میان این سه خودرو ارائه می‌دهد. اگرچه این سه خودرو به دلیل افزایش ارتفاع تسلط بیشتری را به راننده ارائه می‌دهند، اما 2008 انعطاف بیشتری را در حرکت نشان داده و هندلینگ بهتری را دارد. بازخورد ناشی از چرخ‌ها در 2008 قویتر بوده و فضای داخلی خودرو در یک محیط شهری شلوغ آرامش بیشتری را برای سرنشینان فراهم می‌آورد و از خستگی سرنشینان می‌کاهد.

صفحه نمایش 7 اینچی با حساسیت بالا، تنظیمات GT لاین با ظاهری جذاب‌تر، دوخت‌های درشت قرمز در محبوب‌ترین تریم داخلی و نورپردازی داخلی از ویژگی‌های جدیدترین نسخه 2008 پژو هستند.

کدام را انتخاب می کنید؟

همیشه این بخش سخت‌ترین قسمت است. یک انتخاب خوب در میان خودروها به عوامل زیادی مانند نیاز مشتریان و انتظاراتشان بستگی دارد. اگر خودرویی جذاب و قابل اعتماد می‌خواهید جوک گزینه خوبی است. اگر یک موتور 1.2 لیتری بنزینی کارتان را راه می‌اندازد و بیش از این در جاده‌ها مانور نمی‌دهید، جوک خوب خواهد درخشید.

اگر یک خودرو پرگزینه‌ با فضای بزرگ لازم دارید به سراغ کپچر بروید و اگر هر روز بار بیشتری را جابه‌جا می‌کنید، 2008 بیشترین فضای بار را به شما اهداء می‌کند. هر سه این خودروها فضای مناسبی را برای مسافران بزرگسال عقب فراهم می‌کنند. 2008 نیز به شدت جذاب و چندمنظوره ظاهره شده و با فیس‌لیف‌های جدید به شدت متحول شده است و می تواند نظرتان را جلب کند.

 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *