RSS
امروز دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بار دیگر رکورد زد!

هشدار یک اقتصاددان به رئیس کل بانک مرکزی

پیام تسلیت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور

پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه در پی شهادت رئیس جمهور

بیانیه هیئت دولت در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

واریز ۵۳۲ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران از طریق سجام

پیام تسلیت دکتر عشقی به مناسبت شهادت رئیس جمهور ایران

تبعات ریسک نرخ سود در حوزه تأمین مالی

بررسی بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی

پیام تبریک نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

بیمه تجارت‌نو موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO۳۱۰۰۰ شد

کسب رتبه اول توسط بانک کشاورزی در حوزه مدیریت تهدیدات امنیت اطلاعات بانکی

پنجاه و یکمین نشست کمیته ریسک بانک ملی

بازار سهام سِر شده است

سرمایه بانک رفاه ۳۳ برابر شد

تب فرار سرمایه‌ها از اقتصاد ایران بالاست

دلایل کاهش قیمت دلار

نرخ سود بین بانکی افزایشی شد

۶ ارز دیجیتالی که می توانند ۱۰ برابر سود بدهند

۱۰۰۰هزار میلیارد تومان هزینه پنهان در بودجه

حرکت شوکه کننده صعود طلا

خریدار دلار کم شد؛ حرکت بعدی ریال چیست؟

انقباض اقتصاد ژاپن ادامه دارد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

حذف این یارانه‌بگیران کلید خورد+جزئیات

مدیر عامل بانک صادرات ایران:

مشتری مداری ضامن تحقق منافع بانک و ذینفعان است

۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶کد خبر: 185591
ایستانیوز:سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران در حاشیه برگزاری همایش تبیین سیاست های اعتباری، حقوقی و وصول مطالبات که در استان هرمزگان برگزار می شود، ضمن بازدید از شعب این بانک بر اینکه مشتری مداری ضامن تحقق منافع بانک و ذینفعان است، تأکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، مدیرعامل این بانک که به منظور حضور در همایش تبیین سیاست های اعتباری، حقوقی و وصول مطالبات به استان هرمزگان سفر کرده است، در دیدار با کارکنان شعب آن استان در روز پنج شنبه گفت: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق مشتریان و مخاطبان از اولویت  و سیاست های اصلی بانک صادرات ایران است. این بانک از دیرباز رعایت این اصل را سرلوحه کار خود قرار داده و در شرایط کنونی نیز بهبود و ارتقای رویکردها و سیاست های مشتری محورانه را در راس برنامه های خود قرار داده است.
وی با اشاره به ظرفیت و قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری بانک صادرات ایران افزود: بهره مندی از ظرفیت های فناوری اطلاعات و توسعه و ترویج بانکداری نوین یکی از راه هایی است که در شرایط حاضر، تامین خواسته و نیاز مشتریان را با هزینه کمتر و سودآوری بیشتر محقق می سازد.
مدیر عامل بانک صادرات ایران خاطر نشان ساخت: در همین راستا و با هدف ارتقای جایگاه بانک و افزایش رضایت مندی مشتریان تمهیدات و برنامه هایی که می توانند برای کلیه ذینفعان ارزش آفرین باشند را در نظر گرفته  است.
زراعتی همچنین با اشاره به اهمیت  ارتقای دانش شغلی نیروی انسانی در نظام بانکی تصریح کرد: آموزش و افزایش دانش شغلی کارکنان بانک ها نقش برجسته ای در افزایش بهره وری دارد و بانک صادرات ایران  این موضوع را در کانون اهداف خود قرار داده است. 
مدیرعامل بانک صادرات ایران در بخش دیگری از سخنانش، پیروی از استانداردهای حرفه ای و بین المللی را لازمه فعالیت بانکها در شرایط کنونی دانست و اظهار داشت: شفافیت در عملکرد و پیاده سازی استانداردهای بین المللی حسابداری از جمله رویکردهای اصلی بانک می باشد که اقدامات بانک صادرات ایران به عنوان پیشگام در این عرصه که با تحسین نهادهای نظارتی نظیر بانک مرکزی ج.ا.ا. نیز همراه بوده است در بلندمدت می تواند منشا اثرات فراوان و راهگشا باشد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *