RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

سود صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی واریز شد

۱۸:۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶کد خبر: 361252
ایستانیوز:سود روزشمار منتهی به دوره اسفند ماه ۱۴۰۲ صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی برای دوره ماندگاری یک ماه کامل، معادل ۲۳.۵درصد با نرخ سود موثر سالانه معادل ۲۶.۲درصد امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲به حساب سرمایه گذاران واریز شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ،با توجه به  آغاز به کار صندوق اندوخته توسعه آرمانی از بهمن ماه سال 1394، محاسبه سودآوری کلی این صندوق نشان می دهد طی 8سال گذشته به طور میانگین 23درصد بازده اسمی سالانه این صندوق بوده است که این عدد نمایانگر تداوم سودآوری این صندوق در حین شرایط اقتصادی متفاوت کشور است.
 
در حال حاضر ارزش دارایی‌های صندوق اندوخته توسعه آرمانی بیش از 12همت است و با این میزان دارایی‌ تحت مدیریت ، صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی توانسته است درمیان 10 صندوق برتر با درآمد ثابت کشور قرار گیرد. این صندوق به عنوان دومین صندوق بزرگ تامین سرمایه تمدن ( با درآمد ثابت ) بعد از صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر قرار دارد.
 
مزایای صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی
 
از مزایای سرمایه گذاری در صندوق  اندوخته توسعه صادرات آرمانی می‌توان به سود موثر سالانه 26.2 درصد آن اشاره کرد در واقع، اگر سودی را که هر ماه صندوق پرداخت می کند دوباره در همان صندوق سرمایه گذاری شود، در مدت یک سال 26.2 درصد عایدی نصیب سرمایه گذاران خواهد شد. در صورتی که سرمایه گذار نیاز داشته باشد سود سرمایه گذاری به صورت ماهیانه برداشت کند، بازدهی 23.5 درصدی سالانه شده در هر ماه را دریافت خواهد کرد.
 
آنچه سرمایه گذاران باید به آن توجه داشته باشند تفاوت سرمایه گذاری در صندوق ها و سپرده بانکی است ، در سپرده بانکی اگر به هر دلیلی زودتر از موعد سر رسید برداشتی صورت پذیرد نرخ شکست یا جریمه‌ای برای سپرده بانکی اعمال و از سودی که قرار بود پرداخت گردد، کاسته خواهد شد. این در حالی است که صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی دارای مزیت سود روزشمار بوده و نرخ شکست سودی برای سرمایه گذاران لحاظ نمی گردد.
 
همچنین این صندوق ضامن نقدشوندگی توسط بانک توسعه صادرات ایران را دارد و وجود این ضمانت خود دلیلی بر امنیت سرمایه گذاری است.
 
سرمایه‌گذاری در این صندوق به صورت آنلاین و از طریق اولین مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین کشور به آدرس www.ibshop.ir واز طریق شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن امکان پذیر است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *