RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

پیش بینی تحلیلگر وال استریت از قیمت طلا

افشای ارزبگیران بزرگ

از جیب حقوق بگیران سرقت می‌کنند‌

وام خواری شرکت های کاغذی بانک ها

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

با تقدیر سهامداران از زحمات و تلاش های دکتر بیگ زاده ،

«دکتربهروز خدارحمی» سکاندار شرکت تامین سرمایه تمدن شد

۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۹/۱۳کد خبر: 357617
ایستانیوز: با نظر سهامداران «دکتر بهروز خدا رحمی» به عنوان سرپرست جدید شرکت تامین سرمایه تمدن معرفی شد .
به گزارش مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ،مراسم تودیع دکتر علی بیگ زاده و معارفه دکتر بهروز خدارحمی سرپرست جدید شرکت تامین سرمایه تمدن روز یکشنبه یازدهم آذرماه جاری با حضورعلی قاسمی عضو هیات مدیره، حسن بختیاری عضو هیات عامل بانک توسعه صادرات ایران ، مدیران ارشد بانک شهر و جمعی از مدیران شرکت تمدن برگزار شد.
 
در این مراسم دکترعلی قاسمی، عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران ضمن تبریک پیوستن دکتر بهروزخدارحمی به ساختار مدیریتی شرکت تامین سرمایه تمدن، گفت: حضور دکتر خدارحمی به عنوان یکی از مدیران با سابقه  در عرصه بازار سرمایه، زمینه توسعه تعامل بین دو بانک توسعه صادرات ایران و بانک شهر را فراهم خواهد کرد.
 
دکنر علی قاسمی با اشاره به برنامه های بانک مرکزی در حوزه انتشار و ضمانت اوراق افزود: شرکت تامین سرمایه تمدن به عنوان یکی از شرکت های مطرح کشور در عرصه تامین مالی، می تواند در راستای دستیابی به اهداف کلان اقتصادی، به ویژه کنترل تورم نفش بسزایی داشته باشد .
 
عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران گفت :  شرکت تامین سرمایه تمدن اولین و تنها شرکت تامین سرمایه تمدن در کشور است که تعامل خوبی با حوزه های دانش بنیان، معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی دارد که پیوستن دکتر خدارحمی به گروه مدیریتی شرکت تامین سرمایه تمدن می تواند به تداوم نقش موثر این شرکت در حوزه تامین مالی شرکت های دانش بنیان کمک کند.
 
دکتر علی قاسمی از خدمات و دستاوردهای ارزنده آقای دکتر علی بیگ زاده نیز تشکر ودر ادامه تصریح کرد: غنای بازار سرمایه مرهون عمق و تخصص مدیران فعال در این عرصه است و بی تردید جایگاه فعلی شرکت تامین سرمایه تمدن مدیون حضور مدیران خبره و کارآمد و متواضعی چون دکتر بیگ زاده است.
 
در ادامه این نشست دکترحسن بختیاری عضو هیات عامل بانک توسعه صادرات ایران، با تاکید بر حمایت همه جانبه بانک توسعه صادرات ایران از همه مدیران عامل شرکت تامین سرمایه تمدن از آغاز تا امروز، گفت: دکتر خدارحمی، نامی شناخته شده و معتبر در عرصه بازارهای مالی کشور است که با توجه به سابقه همکاری ایشان با بانک توسعه صادرات ، هم آفزایی شایسته بین تامین سرمایه تمدن ،  بانک توسعه صادرات ایران و بانک شهر شکل خواهد گرفت .
 
دکتر حسن بختیاری افزود: تعامل یک بانک تجاری، یک بانک توسعه ای و یک نهاد سرمایه گذاری، ترکیب قوی و تاثیرگذاری را در عرصه اقتصادی کشور خواهد گذاشت.
 
در این مراسم  دکتریزدان سیف، عضو هیات عامل بانک شهر و معاون امور شرکت های این بانک،  ضمن ابزار خشنودی از حضور دکتر بهروز خدارحمی در کرسی مدیریت عامل شرکت تامین سرمایه تمدن، گفت: استفاده از ظرفیت های بزرگ در حوزه مدیریت بازار سرمایه می تواند در ایجاد یک زنجیره قوی تامین مالی کمک کننده باشد.
 
دکتر خدارحمی نیز ضمن تشکر از مدیران حاضر در جلسه، گفت: بازار سرمایه همواره از فراز و نشیب های برخوردار بوده و رشد و ارتقای این بازار نیز در چنین بزنگاه هایی صورت می گیرد؛ امروز نیز شاهد چنین وضعیتی در بازار هستیم و می توانیم با استفاده از فرصت های پیش رو سهم تامین مالی از بازار سرمایه را افزایش دهیم .
 
 وی به دستاوردهای ارزشمند دکتر بیگ زاده در تامین سرمایه تمدن اشاره ودر ادامه گفت: ظرفیت شرکت تامین سرمایه تمدن نشان می دهد که نه تنها عملکرد قبلی قابل دفاع است بلکه رشد چند برابری نیز دراین نهاد را خواهیم دید.
 
دکتر بهروز خدارحمی از مدیران نام آشنای بازار سرمایه کشور،  دانش آموخته حسابداری دانشگاه علامه و استادیار دانشگاه تربیت مدرس تهران از سال 1392 تا کنون می باشد . همچنین نگارش دهها مقاله علمی در حوزه بازار پول و سرمایه بخش دیگری از سوابق علمی ایشان به شمار می آید .
 
از سوابق اجرایی ایشان قبل از پذیرش سکانداری تمدن می توان به دبیرکلی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران ،  مدیرعاملی گروه مالی سپهرصادرات ، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری خوارزمی و مشاور مالی در ده ها شرکت و نهاد پولی بانکی دیگر اشاره کرد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *