RSS
امروز یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

۵ دلیل بازگشت و افزایش دوباره قیمت ارزهای دیجیتال

بیمه پارسیان، سرمایه جدیدش را ثبت کرد

نوسان قیمت بیمه ملت ناشی از شرایط عرضه و تقاضا بوده است

جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود

« استقرار حاکمیت شرکتی» برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر شد؟

کوچ سپرده‌ها به سمت سپرده‌های بلندمدت؛ چرا؟

سکه صعود می کند یا سقوط؟

یارانه این افراد حذف می‌شود

۷ قانون پس انداز پول نجات بخش

روزگار سپری شده اسکناس ایرانی

طلا ۳۰۰۰ دلار را می بیند؟

بازار سهام پشت سد نیما و مالیات

تورم یازدهم یا سیزدهم؟

معرفی سه محصول جدید بیمه‌ای توسط بیمه ایران

پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع) میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار مطرح کرد:

جمع‌بندی در خواست‌های تامین مالی با راه‌اندازی سامانه پنل بدهی

۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳کد خبر: 360782
ایستانیوز:معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سامانه پنل بدهی به منظور بررسی درخواست‌ها و انعکاس جمع‌بندی سازمان بورس و اوراق بهادار در رابطه با مسئله تامین مالی‌ طراحی شده است.
رضا عیوضلو در گفت‌وگو با سنا، درباره جزئیات پنل بدهی، اظهار کرد: با هدف ساماندهی بررسی درخواست‌های مربوط به انتشار اوراق بدهی در بازار سرمایه اقدامات اجرایی مربوط به پنل بدهی از یکسال گذشته آغاز شد و در حال‌حاضر با توجه به تست‌های لازم قابلیت بهره‌برداری دارد؛ همچنین درخواست‌هایی نیز از سوی مشاوران عرضه از طریق این سامانه دریافت شده است.
 
وی افزود: سازمان بورس و اوراق بهادار با توجه به تعمیق روزافزون بازار بدهی و افزایش تعداد در خواست‌های شرکت‌ها برای تامین مالی سامانه‌ای را در دستور کار خود قرار داد تا فرآیندها به صورت سیستماتیک طی شود به نحوی که بانیان و مشاوران آنها بتوانند درخواست های تأمین مالی خود را در بستر پنل بدهی به صورت منسجم ارسال کنند.
 
معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه گفت: در سامانه پنل بدهی امکان اخذ بازخورد توسط مشاوران و بانیان تامین مالی وجود دارد و آن‌ها می‌توانند از مراحل اداری درخواست خود مطلع شوند.
 
عیوضلو تصریح کرد: درخواست‌ها در پنل بدهی بررسی می‌شود و در صورت مشاهده نقص مدرک به مشاوران و بانیان تامین مالی اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد، همچنین نتایج بررسی‌ها نیز از طریق این سامانه به آنها ارجاع می‌شود.
 
معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار تصریح کرد: برای بررسی درخواست‌ها و انعکاس جمع‌بندی سازمان بورس و اوراق بهادار در رابطه با مسئله تامین مالی‌ این سامانه طراحی شده است.
 
عیوضلو گفت: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا قراردادهای انتشار نیز در بستر پنل بدهی به امضای طرفین برسد؛ برای انجام تامین مالی به واسطه بازار بدهی رکن‌های متعددی از جمله (متعهد پذیره نویس، بازارگردان، ضامن، عامل و... و.) وجود دارد که با اجرایی شدن این فرآیند شاهد کاهش اتلاف زمان و نظام‌مند شدن فرآیند امضای قرارداد تا انتشار اوراق بدهی خواهیم بود.
 
معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان در رابطه با پنل بدهی برای سهامداران شرکت‌ها، تصریح کرد: اگر شرکت‌ها بتواند تامین مالی مناسبی را با نرخ معقول و در کوتاه‌ترین زمان انجام دهند به طور حتم به نفع سهامداران خواهد بود، زیرا غالبا شرکت‌ها به منظور گسترش طرح‌های عمرانی، سرمایه در گردش و... نسبت به بهره‌مندی از بازار بدهی اقدام می‌کنند.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *