RSS
امروز یکشنبه ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت

تولید ۲۹.۴ هزار میلیارد تومانی بیمه آسیا در سال ۱۴۰۲

جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها

بازارگردانیِ الزامی در بورس و فرابورس لغو شد

ادعاهای ضدونقیض آقای رئیس!

شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند

بانک سینا جایزه خوش حسابی گرفت

ارزهای دیجیتالی که باید زیر نظر داشته باشید

سقف معافیت مالیاتی اشخاص غیرتجاری مشخص شد

روند صعودی رشد وسودآوری همچنان ادامه دارد

جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط

آمار جدید از فقر در کشور+ نمودار

شناسایی بالاترین نرخ سود در صندوق تداوم اطمینان تمدن

سمت وسوی آینده اقتصاد ایران

عوامل کاهنده قیمت دلار

بیمه مستمری باران با شاخص تورم رونمایی شد

روزهای درخشان بورس تکرار می‌شود؟

بیمه پارسیان آماده دستیابی به قله های موفقیت در سال جاری

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

برات الکترونیک بهترین روش تأمین مالی غیرنقدی است

دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز

جهش نرخ ارز در راه است؟

کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند

شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط!

چترحمایتی بیمه پارسیان بر سر جامعه ورزشی

۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳کد خبر: 358132
ایستانیوز: اخبار حوزه ورزش و ورزشکاران همواره در صدر فهرست اخبار مورد علاقه و توجه جدی مردم قرار دارد، موفقیت‌ها، شکست‌های احتمالی و گاه کوچکترین جزئیات زندگی ورزشکاران حس کنجکاوی مردمان را برمی‌انگیزد ولی آنچه مردم کمتر درخصوص ورزشکاران از آن خبر دارند، مساله آسیب‌ دیدگی و صدمات و خسارات ناشی از حوادث ناخواسته ورزشی است که همواره در کمین فعالین حوزه ورزش بوده و گاه موجب پایان یافتن عمر ورزشی برخی از سرشناس ترین و پرامیدترین ورزشکاران چه در عرصه ملی و چه در عرصه بین‌المللی شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، آسیب و صدمات ورزشی مخصوصا در سطح حرفه‌ای صرفا یک حادثه یا رویداد ناخواسته نیست که آثار و لطمات آن بعد از مدتی از بین رفته و ورزشکار بتواند دوباره به سطح فعالیت‌ و کیفیت پیشین بازگردد.
 
تاریخ ورزش شاهد ورزشکارانی برتر و نام‌آوری ست که با یک آسیب عمر ورزشی آنان به پایان رسیده است و ورزشکار علاوه بر از دست دادن جایگاه خود در جامعه ورزشی، شغل و معیشت خود را هم از دست داده و در کنار آن ناچار است هزینه‌های هنگفتی برای کسب سلامتی خود متحمل گردد. زیرا آسیب دیدگی برای یک ورزشکار یا داور و مربی به معنای پایان دوران شکوفایی است، به اعتبار دیگر گاه برخی آسیب‌های ورزشی موجب بازنشسته شدن ورزشکار در عین جوانی می‌شود و این نکته از جمله دغدغه‌های بسیاری از ورزشکاران، مربیان و داوران فعال در تمامی ورزش‌ها بشمار می‌رود.
 
درهمین راستا شرکت بیمه پارسیان به‌عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌های فعال در صنعت بیمه کشور در جدیدترین طرح خود تحت عنوان طرح فراز زندگی، ورزشکاران، داوران و مربیان کشور را تحت پوشش خدمات بیمه‌ای خود قرار داده است. جامعه ورزشی کشور باید احساس نماید علاوه بر بیمه‌های ورزشی که جزو ضروریات اولیه فعالیت‌های ورزشی به‌شمار می‌رود، یک چتر حمایتی خاص با امتیازات و امکانات و خدمات فراتر از انتظار بر فراز سر جامعه ورزشی گسترده شده که علاوه بر وجود پوشش‌های کامل بیمه‌ای در دوران فعالیت ورزشی، حتی می‌تواند دوران بازنشستگی ورزشکار را نیز تحت پوشش حمایتی خود قرار دهد.
 
طبیعی است ورزشکاران شناخته شده که تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند، می‌توا‌نند به‌عنوان الگویی برای گسترش فرهنگ بیمه‌ای نزد عامه مردم و طرفداران خود شناخته شوند و این از جمله اهداف اولیه طرح فراز زندگی بیمه پارسیان به‌ شمار می‌رود.
 
علاوه بر آن ایجاد حس امنیت و آرامش برای ورزشکاران کشور در دوران فعالیت ورزشی از دیگر اهداف این طرح بسیار مهم و کاربردی است زیرا ورزشکاران بخصوص در عرصه‌های بین‌المللی به‌نوعی نماینده و معرفی‌کننده کشور نزد بسیاری از مردمان جهان به‌شمار می‌روند.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *