RSS
امروز یکشنبه ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بانک سینا جایزه خوش حسابی گرفت

ارزهای دیجیتالی که باید زیر نظر داشته باشید

سقف معافیت مالیاتی اشخاص غیرتجاری مشخص شد

روند صعودی رشد وسودآوری همچنان ادامه دارد

جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط

آمار جدید از فقر در کشور+ نمودار

شناسایی بالاترین نرخ سود در صندوق تداوم اطمینان تمدن

سمت وسوی آینده اقتصاد ایران

عوامل کاهنده قیمت دلار

بیمه مستمری باران با شاخص تورم رونمایی شد

روزهای درخشان بورس تکرار می‌شود؟

بیمه پارسیان آماده دستیابی به قله های موفقیت در سال جاری

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

برات الکترونیک بهترین روش تأمین مالی غیرنقدی است

دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز

جهش نرخ ارز در راه است؟

کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند

شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط!

بانک های متخلف چگونه منحل می شوند؟

حساب‌ بانکی که مشمول مالیات می‌شود

زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت مرحله سوم

مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد

پیش بینی تحلیلگر وال استریت از قیمت طلا

افشای ارزبگیران بزرگ

بیمه البرز ۳۱.۴ درصد افزایش سرمایه داد

۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۳کد خبر: 357941
ایستانیوز: مجمع عمومی فوق‌العاده بیمه البرز با حضور بیش از ۸۵ درصد از سهامداران برگزار و افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ ۳۵ هزار میلیارد ریال به ۴۶ هزار میلیارد ریال معادل ۳۱.۴ درصد از محل مطالبات حال شده سهامداران، آورده نقدی، سود انباشه و اندوخته سرمایه ای تصویب شد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ،  موسی رضایی، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره این شرکت در مجمع عمومی فوق العاده مذکور اعلام کرد: در هشت ماه سال جاری درآمد حاصل از صدور بیمه نامه های بیمه البرز 118 هزار و 311 میلیارد ریال بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 112 درصد رشد داشت این در حالی است که نسبت خسارت از 58 درصد در سال گذشته به 43 درصد در هشت ماه سال جاری کاهش یافته است.
وی ادامه داد: درصد رشد حق بیمه بیمه البرز در سال گذشته 54 درصد بود که این میزان درهشت ماه سال جاری به 104 درصد افزایش یافت. همچنین درصد تحقق بودجه بیمه البرز در این مدت 148 درصد بود که نسبت به سال گذشته 31.3 درصد رشد داشت.   
به گفته وی یکی از دلایل اصلی عملکرد مناسب بیمه البرز در تولید حق بیمه و کاهش نسبت خسارت این شرکت، مدیریت ریسک در صدور بیمه نامه، انتخاب بهینه پورتفوی بیمه ای و توسعه فروش بیمه های خرد به ویژه بیمه های زندگی است.
نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز از افزایش سهم بیمه های زندگی در پورتفوی بیمه البرز از 3.06 درصد در سال گذشته به 17.6 درصد در هشت ماه سال جاری خبر داد و آن را از دستاوردهای مهم بیمه البرز در سال جاری عنوان کرد.
وی با اشاره به این که بیمه البرز دارای سطح یک توانگری مالی است، گفت: کسب رتبه نخست موثرترین و سود ده ترین شرکت بیمه و همچنین دارا بودن بالاترین ظرفیت نگهداری ریسک در بین شرکت های بیمه از دیگر موفقیت های بیمه البرز در سال جاری است.
وی ادامه داد: بیمه البرز سال جاری با راه اندازی سامانه پرداخت آنلاین خسارت بیمه های ثالث و بدنه خودرو از طریق پلتفرم یاقوت البرز، خسارت بیمه گزاران خود را در کم تر از 24 ساعت به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری، پرداخت می کند که از رویدادهای نادر در صنعت بیمه کشور است.
این گزارش حاکی است در مجمع عمومی فوق‌العاده بیمه البرز که روز شنبه دو دی ماه 1402 به ریاست سید محمد حسن ملیحی، رییس هیات مدیره این شرکت و با حضور سهامداران و نمایندگان بیمه مرکزی و سازمان بورس برگزار شد، مقرر گردید مرحله بعدی افزایش سرمایه بیمه البرز از مبلغ  46هزار میلیارد ریال به 70 هزار میلیارد ریال ظرف مدت حداکثر دو سال در یک یا چند مرحله انجام شود.  
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *