RSS
امروز یکشنبه ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سازوکار اخذ مالیات بر عایدی سرمایه تعیین شد

تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت

تولید ۲۹.۴ هزار میلیارد تومانی بیمه آسیا در سال ۱۴۰۲

جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها

بازارگردانیِ الزامی در بورس و فرابورس لغو شد

ادعاهای ضدونقیض آقای رئیس!

شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند

بانک سینا جایزه خوش حسابی گرفت

ارزهای دیجیتالی که باید زیر نظر داشته باشید

سقف معافیت مالیاتی اشخاص غیرتجاری مشخص شد

روند صعودی رشد وسودآوری همچنان ادامه دارد

جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط

آمار جدید از فقر در کشور+ نمودار

شناسایی بالاترین نرخ سود در صندوق تداوم اطمینان تمدن

سمت وسوی آینده اقتصاد ایران

عوامل کاهنده قیمت دلار

بیمه مستمری باران با شاخص تورم رونمایی شد

روزهای درخشان بورس تکرار می‌شود؟

بیمه پارسیان آماده دستیابی به قله های موفقیت در سال جاری

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

برات الکترونیک بهترین روش تأمین مالی غیرنقدی است

دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز

جهش نرخ ارز در راه است؟

کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند

پلیس: رمز کارت بانکی را تغییر دهید!

۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۹/۶کد خبر: 357547
ایستانیوز: معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به بیان توضیحاتی درباره ویژگی‌های رمز مناسب برای انواع کارت‌های بانکی و پیام‌رسان‌های فضای مجازی پرداخت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سرهنگ رامین پاشایی درباره ویژگی‌های رمز مناسب برای کارت بانکی، شبکه‌های اجتماعی، و تلفن همراه به میزان گفت: معمولا با نرم‌افزارهای مختلفی از جمله نرم‌افزارهای بانکی و شبکه‌های اجتماعی در تلفن همراهمان کار می‌کنیم و از این رو لازم است تلفن همراه‌مان رمز داشته باشد، پیشنهاد ما به هموطنان برای رمز کارت بانکی و تلفن همراه رمزهای پیچیده و ترکیبی حروف کوچک و بزرگ و اعداد است چرا که پیچیدگی رمز موجب می‌شود مجرمان سایبری نتوانند رمز را حدس بزنند.
 
وی ضمن اشاره به اینکه در مواردی شاهد این موضوع هستیم که افراد شماره همراه خود را به عنوان رمز عبور شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهند و این در حالی است که مجرمان سایبری به راحتی می‌توانند به شماره تلفن اشخاص دسترسی پیدا کنند، ادامه داد: بسیاری از افرادی که شبکه‌های اجتماعی‌شان هک شده رمزشان کدملی و یا شماره تلفن همراه بوده است.
 
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا با بیان اینکه ضریب نفوذ اینترنت و میزان بهره‌مندی از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در کشور ما بالاست، افزود: مردم ما وبگردی را دوست دارند و ما از افراد ۲ ساله تا افراد ۱۱۰ ساله کاربر داریم، اما متاسفانه افراد اصول امنیت در این فضا را بلد نیستند و نمی‌توانند تنظیمات امنیتی ساده را در تلفن همراهشان فعال یا غیرفعال کنند.
 
سرهنگ پاشایی افزود: برای اینکه شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های بومی و غیربومی هک نشود شخصی که پیام‌رسان را ایجاد کرده معمولا ضرایب امنیتی را بالا می‌برد و از شما می‌خواهد تایید ۲ مرحله‌ای داشته باشید که در تمام پیام‌رسان‌های بومی و غیربومی وجود دارد و به عنوان یک بلوک عمل می‌کند و اگر فردی به هر دلیلی به شماره تلفن و تلفن همراهتان دسترسی پیدا کرد و قصد هک پیام‌رسان شما را داشت به آن بلوک و رمز می‌رسد.
 
وی با تاکید بر اینکه حتما در تنظیمات تلفن همراه به قسمت تنظیمات امنیتی مراجعه و تایید ۲ مرحله‌ای را فعال کنید که بین شما، هکر و هر فردی که بخواهد دسترسی غیرمجاز داشته باشد مانع ایجاد می‌کند افزود: تایید ۲ مرحله‌ای تا بیش از ۹۰ درصد امنیت ایجاد می‌کند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *