RSS
امروز سه شنبه ، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

واکاوی پرونده «روز سیاه بورس»

بازنشستگان نقش مهمی در تمدن سازمانی بیمه ایران دارند

پذیرش شرکت‌ها در فرابورس مشروط شد

مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است

۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟

چرا سود سهام عدالت کامل واریز نشد؟

ارز مسافرتی اربعین چقدر است؟

چرا ناترازی تجاری در سال ۱۴۰۲ رکورد زد؟

چگونه ارزش پول خود را در برابر تورم حفظ کنیم؟

جزییات دریافت وام حرکت بانک رفاه

خریداران طلا توجه کنند

چرا میلیاردرها از مالیات بر عایدی سرمایه هراس دارند؟

افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی

شاخص رشد پول کاهش یافت

به مردم وام نمی‌دهید،پول‌ها را بین دولتی‌ها پخش می‌کنید

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات با مدیرعامل بیمه سرمد

روزگاه سیاه بازار سهام در سالگرد تاریک‌ترین روز!

ارزش سهام عدالت چقدر شد ؟

۵ دلیل بازگشت و افزایش دوباره قیمت ارزهای دیجیتال

بیمه پارسیان، سرمایه جدیدش را ثبت کرد

نوسان قیمت بیمه ملت ناشی از شرایط عرضه و تقاضا بوده است

جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود

« استقرار حاکمیت شرکتی» برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

مدیرعامل شرکت بیمه دی در شورای مدیران این شرکت عنوان کرد؛

حرکت بیمه دی به سمت فروش با کیفیت

۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۷/۵کد خبر: 355511
ایستانیوز: شورای مدیران شرکت بیمه دی با محوریت بررسی برنامه عملیاتی مدیران، برگزار شد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، طی این جلسه مدیریت برنامه ریزی با ارائه گزارشی از برنامه عملیاتی و درصد پیشرفت هر معاونت و مدیریت های زیر مجموعه، به پایش آن پرداخت و درصد تحقق و انحراف از برنامه های تعیین شده را بیان کرد. طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی نیز با تاکید بر برنامه محوری اظهار کرد: تمامی ارکان شرکت باید هم و غم خود را برای تحقق این برنامه ها، بدون انحراف و در موعد مقرر بگذارند.
طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی در این جلسه با تأکید بر نیروی انسانی کارآمد گفت: امروزه مهم ترین مقوله، دانش و مهارت است. دانشی که دائماً در حال به روز رسانی و پایش باشد، چرا که سرعت علم امروز به نحوی است که عدم به روزرسانی مساوی با از دست دادن بازارها و عرصه های جدید دانش است.
مدیرعامل بیمه دی ضمن بررسی وضعیت تحقق فروش مورد انتظار شرکت در شش ماهه ابتدای سال جاری اظهارداشت: نباید صرفاً بر کمیت فروش و تعداد بیمه نامه های صادره اکتفا کنیم. فروش سنجیده و با کیفیت، با در نظر گرفتن ضریب خسارت، می تواند حرکت بر مسیر برنامه های تدوین شده و اهداف مورد انتظار را تسهیل بخشد.
در حاشیه این نشست همچنین حکم محمود طاهریان به عنوان مشاور عالی و سرپرست اداره کل حراست به ایشان تقدیم شد و از سید مصطفی یاسینی نیز که پیش از این عهده دار این سمت بود و اکنون در شرف بازنشستگی قرار گرفته است، تقدیر به عمل آمد.
در  پایان این نشست نیز مدیران شرکت بیمه دی نقطه نظرات خود در خصوص برنامه ارزیابی عملکرد شرکت را ارائه داده و به بحث و گفت و گو پرداختند.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *