RSS
امروز یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

۵ دلیل بازگشت و افزایش دوباره قیمت ارزهای دیجیتال

بیمه پارسیان، سرمایه جدیدش را ثبت کرد

نوسان قیمت بیمه ملت ناشی از شرایط عرضه و تقاضا بوده است

جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود

« استقرار حاکمیت شرکتی» برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر شد؟

کوچ سپرده‌ها به سمت سپرده‌های بلندمدت؛ چرا؟

سکه صعود می کند یا سقوط؟

یارانه این افراد حذف می‌شود

۷ قانون پس انداز پول نجات بخش

روزگار سپری شده اسکناس ایرانی

طلا ۳۰۰۰ دلار را می بیند؟

بازار سهام پشت سد نیما و مالیات

تورم یازدهم یا سیزدهم؟

معرفی سه محصول جدید بیمه‌ای توسط بیمه ایران

پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع) میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

شروع پرقدرت بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت بیمه دی در شورای مدیران این شرکت عنوان کرد؛

ایجاد تحول نیازمند توجه به سرمایه های انسانی است

۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۶/۵کد خبر: 355011
ایستانیوز:با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستاد و شعب، شورای مدیران شرکت بیمه دی با محوریت بررسی گزارش برنامه عملیاتی شرکت و داشبورد ارزیابی عملکرد مدیران، برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر سرمایه های انسانی شرکت گفت: برای تحقق آنچه که به عنوان برنامه عملیاتی شرکت تدوین و برنامه ریزی شده است، نیازمند نیروی انسانی کارآمد، مستعد و چابک هستیم. ایجاد تحول در گرو توجه به سرمایه های انسانی است، و این مهم باید در دستور کار مدیران شرکت قرار بگیرد.
وی افزود: رویکر جدید سنجش و پایش عملکرد مدیریت ها و همکاران، تمرکز بر فروش و نتیجه محوری است. شرکت بیمه دی به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید تمام توان خود را برای فروش بیشتر و کسب سودآوری بگذارد و بتواند عملکرد سال مالی خود را با نتیجه ای مناسب به مجمع صاحبان سهام ببرد. به همین علت، عملکرد کلیه دست اندرکاران شرکت با شاخص های تعیین شده برای هر حوزه، حول محور فروش و سودآوری سنجیده خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر مشتری مداری اظهار کرد: فروش با کیفیت و سودآوری پایدار اهداف مهم شرکت هستند که جز با توجه به مشتری مداری، ارائه خدمات مطلوب و اخلاق مداری محقق نخواهد شد، چرا که تمرکز بر مشتری مداری می تواند به خودی خود مزیت رقابتی ویژه ای محسوب شود که محصول آن قطعا مشتریان وفادار، جذب مشتری جدید، نفوذ برند شرکت در اقشار جامعه و نهایتاً فرهنگ سازی بیمه به عنوان هدف کلان صنعت بیمه، خواهد بود.
در ادامه این نشست مدیران شرکت بیمه دی نقطه نظرات خود در خصوص برنامه ارزیابی عملکرد شرکت را ارائه داده و به بحث و گفت و گو پرداختند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *