RSS
امروز دوشنبه ، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ارزش سهام عدالت چقدر شد ؟ + جدول

۵ دلیل بازگشت و افزایش دوباره قیمت ارزهای دیجیتال

بیمه پارسیان، سرمایه جدیدش را ثبت کرد

نوسان قیمت بیمه ملت ناشی از شرایط عرضه و تقاضا بوده است

جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود

« استقرار حاکمیت شرکتی» برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر شد؟

کوچ سپرده‌ها به سمت سپرده‌های بلندمدت؛ چرا؟

سکه صعود می کند یا سقوط؟

یارانه این افراد حذف می‌شود

۷ قانون پس انداز پول نجات بخش

روزگار سپری شده اسکناس ایرانی

طلا ۳۰۰۰ دلار را می بیند؟

بازار سهام پشت سد نیما و مالیات

تورم یازدهم یا سیزدهم؟

معرفی سه محصول جدید بیمه‌ای توسط بیمه ایران

پایتخت خادمین سیدالشهدا(ع) میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان

توصیه بلومبرگ به سرمایه گذاری در بورس ایران

معمای بنزین در ایران

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

ایفای مسئولیت اجتماعی بیمه آسیا با ساخت مدرسه در روستای میاوق

۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۳/۲۲کد خبر: 351704
ایستانیوز: با حضور مسعود بادین نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه و همچنین مسئولان استانی، آیین کلنگ زنی ساخت یک باب مدرسه در روستای میاوق در استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ،  آیین کلنگ زنی ساخت مدرسه چهار کلاسه شهدای بیمه آسیا در منطقه محروم روستای میاوق در استان آذربایجان غربی با حضور مدیرعامل بیمه آسیا، نماینده مردم ارومیه، فرماندار ارومیه، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و همچنین، حضور پرشور مردم منطقه میاوق برگزار شد.
در این مراسم، مدیرعامل بیمه آسیا ، با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و با اشاره به تفاهم نامه بیمه آسیا و سازمان نوسازی تجهیز مدارس گفت: ساخت مدرسه ابتدایی چهار کلاسه در روستای میاوق با ۲۷۰ متر زیربنا چهارمین مدرسه ای است که توسط بیمه آسیا در مناطق محروم کشور ساخته می شود. پیش از این، سه مدرسه در مناطق محروم استان های سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی توسط بیمه آسیا ساخته شده بود و هم اکنون درحال بهره برداری است.
مسعود بادین ضمن تشکر از آقای جضرت پور نماینده مردم شریف ارومیه بابت هماهنگی ها و پیگیری های ارزشمند ایشان دراین خصوص،  افزود: حضور در مناطق محروم برای ارائه خدمت در قالب مدرسه سازی از الطاف خداوندی است و توفیق خدمت گذاری به مردم در نظام مقدس جمهوری  اسلامی، فرصت گرانقدری است که شکرگزاری آن جز با خدمت بیشتر به مردم میسر نخواهد بود.
در ادامه این مراسم، روح اله حضرت پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در سخنانی مشارکت بیمه آسیا در ساخت مدرسه را ستودنی دانست و از تلاش و اقدام خیرخواهانه مدیرعامل بیمه آسیا و مدیران آن در ساخت این مدرسه، تشکر و قدردانی کرد
در این مراسم همچنین فرماندار ارومیه، مدیرکل نوسازی مدارس و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی و همچنین مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش در سخنانی از تلاش های خداپسندانه مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه در ساخت این مدرسه چهارکلاسه، تشکر و قدردانی نمودند.
گفتنی است مراسم کلنگ زنی مدرسه  چهار کلاسه شهدای بیمه آسیا در روستای میاوق به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) و با حضور مقامات و مسئولان استانی و محلی و مردم این روستا برگزار شد.
در حاشیه این مراسم نیز جشنواره غذاهای محلی توسط ساکنین روستا برپا شد و انواع غذاها و شیرینی های محلی ارائه گردید که با استقبال مدعوین مراسم روبرو شد.
در این مراسم، مدیرعامل بیمه آسیا را آقای فرامرزخجیر عضو هیات مدیره، بهروز ناظمی معاون امور استان ها و شبکه فروش و تنی چند از مدیران و مسئولان بیمه آسیا در این استان همراهی می کردند.


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *