RSS
امروز یکشنبه ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

با تسهیل گری بیمه البرز، مسیر دریافت کارت سبز هموار شد

سازوکار اخذ مالیات بر عایدی سرمایه تعیین شد

تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت

تولید ۲۹.۴ هزار میلیارد تومانی بیمه آسیا در سال ۱۴۰۲

جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها

بازارگردانیِ الزامی در بورس و فرابورس لغو شد

ادعاهای ضدونقیض آقای رئیس!

شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند

بانک سینا جایزه خوش حسابی گرفت

ارزهای دیجیتالی که باید زیر نظر داشته باشید

سقف معافیت مالیاتی اشخاص غیرتجاری مشخص شد

روند صعودی رشد وسودآوری همچنان ادامه دارد

جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط

آمار جدید از فقر در کشور+ نمودار

شناسایی بالاترین نرخ سود در صندوق تداوم اطمینان تمدن

سمت وسوی آینده اقتصاد ایران

عوامل کاهنده قیمت دلار

بیمه مستمری باران با شاخص تورم رونمایی شد

روزهای درخشان بورس تکرار می‌شود؟

بیمه پارسیان آماده دستیابی به قله های موفقیت در سال جاری

بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

برات الکترونیک بهترین روش تأمین مالی غیرنقدی است

دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز

جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیرعامل بانک سپه فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۲/۲۷کد خبر: 351250
ایستانیوز: بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی برای تجلیل از تمامی تلاشگران، صاحبنظران، اساتید و دست اندرکاران این عرصه در جای جای میهن عزیزمان می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، متن پیام مدیرعامل بانک سپه بدین شرح است
بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی برای تجلیل از همکاران ارزشمندم در روابط عمومی بانک سپه و تمامی تلاشگران، صاحبنظران، اساتید و دست اندرکاران این عرصه در جای جای میهن عزیزمان می باشد.
در اهمیت این مناسبت همین بس که زندگی در عصر انفجار اطلاعات و در دنیایی که دهکده جهانی نام گرفته با مقولاتی چون گردش آزاد اطلاعات، بمباران تبلیغاتی، مهندسی افکار عمومی، تقابلات رسانه ای، جنگ روایت ها و دیگر موضوعات برساخته رسانه ای، عجین شده است.
یقیناً دوام و بقاء سازمان ها در عصر ارتباطات و اطلاعات، مستلزم شناخت تمامی ابزارها، امکانات و ویژگی های خاص این برهه زمانی است و در این میان سرمایه انسانی مسلط به سواد رسانه ای و خبره در حوزه رسانه و روابط عمومی، عنصری مهم برای استمرار فعالیت در فضای رقابتی حال حاضر می باشد.
روابط عمومی حقیقتاً آیینه تمام نما، چشم بینا و گوش شنوای سازمان است و در دنیای پیچیده شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، اهمیتِ نقش و کارکرد آن به عنوان یک مجرای ارتباطی درون و برون سازمانی، پر رنگ تر از گذشته نمایان می شود چرا که دریافت بازخورد از ذینفعان داخلی و خارجی سازمان و انعکاس صحیح و شفاف آن به مدیران، نقش موثری در تصمیم گیری و تصمیم سازی های کلان ایفا می کند.
امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم؛ رشد تولید» مزین شده است روابط عمومی‌ها بتوانند به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.
 
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سپه با تقدیر و تشکر از تمامی تلاشگران حوزه ارتباطات و روابط عمومی، از خداوند متعال، برای همه عزیزان، بهروزی، سربلندی و توفیقات روزافزون مسئلت دارم.
 
آیت اله ابراهیمی
مدیرعامل بانک سپه
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *