RSS
امروز سه شنبه ، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

واکاوی پرونده «روز سیاه بورس»

بازنشستگان نقش مهمی در تمدن سازمانی بیمه ایران دارند

پذیرش شرکت‌ها در فرابورس مشروط شد

مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است

۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟

چرا سود سهام عدالت کامل واریز نشد؟

ارز مسافرتی اربعین چقدر است؟

چرا ناترازی تجاری در سال ۱۴۰۲ رکورد زد؟

چگونه ارزش پول خود را در برابر تورم حفظ کنیم؟

جزییات دریافت وام حرکت بانک رفاه

خریداران طلا توجه کنند

چرا میلیاردرها از مالیات بر عایدی سرمایه هراس دارند؟

افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی

شاخص رشد پول کاهش یافت

به مردم وام نمی‌دهید،پول‌ها را بین دولتی‌ها پخش می‌کنید

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات با مدیرعامل بیمه سرمد

روزگاه سیاه بازار سهام در سالگرد تاریک‌ترین روز!

ارزش سهام عدالت چقدر شد ؟

۵ دلیل بازگشت و افزایش دوباره قیمت ارزهای دیجیتال

بیمه پارسیان، سرمایه جدیدش را ثبت کرد

نوسان قیمت بیمه ملت ناشی از شرایط عرضه و تقاضا بوده است

جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود

« استقرار حاکمیت شرکتی» برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

درخشش «روابط عمومی بانک کارآفرین» در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۸/۲۳کد خبر: 342412
ایستانیوز: همچنین وب‌سایت بانک کارآفرین در بخش رسانه‌های دیجیتالی موفق به کسب رتبه سوم شد و جایزه ملی خلاقیت نیز به روابط عمومی بانک کارآفرین اعطاء شد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ،‌این جشنواره، با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های سراسر کشور در مرکز همایش‌های سازمان محیط‌زیست برگزار شد و از روابط عمومی‌های برتر کشور تجلیل به عمل آمد.
 
آثار برگزیده بر اساس فعالیت های انتشاراتی روابط عمومی بانکها در بازه زمانی سال ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ و در سه بخش ملی،تهران و استانی برگزیده شدند.بر اساس مقررات اعمالی همه روابط عمومی ها در بخش های دولتی و خصوصی مجاز به شرکت در این جشنواره بودند.
 
 شایان‌ذکر است، این جشنواره با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با حضور روابط عمومی‌های سراسر کشور و ازجمله وزارتخانه‌ها، بانک‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در یازده بخش شامل رسانه‌های دیداری و شنیداری (فیلم‌های مستند، تیزر، کلیپ، انیمیشن، موشن‌گرافیک)، ادبیات (مستندسازی، داستان‌سرایی)، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانه‌های درون و برون‌سازمانی)، برنامه انتشاراتی (کتاب، نشریه داخلی، بروشور، ویژه‌نامه)، هنرهای تجسمی، بصری (پوستر، اینفوگرافی، عکس، کاریکاتور)، رسانه‌های دیجیتالی (وب‌سایت، مولتی‌مدیا، شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی)، تبلیغات در دو سطح ملی و استانی برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش ازجمله اهداف این جشنواره، آشنایی با اصول و استانداردهای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ها و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت‌های انتشاراتی، فرهنگ‌سازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات است.
 
تبیین نقش تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند نشر، دست‌یابی به راه‌کارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی‌ها، ایجاد فضای رقابتی سالم و شورونشاط علمی و تعامل بین متخصصان و کارشناسان این عرصه، فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه آثار شاخص و تحرک بخشیدن به فعالیت‌های انتشاراتی به لحاظ کیفی و کمی ازجمله اهداف دیگر این جشنواره است که همه‌ساله و به‌صورت منظم و پیاپی برگزار می‌شود.
 
شایان‌ذکر است در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، بیش از ۲هزار اثر ارسالی به جشنواره توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *