RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

مدیرعامل بانک ملی ایران:

بانک باید با منطق بانکداری اداره شود

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۷/۱۴کد خبر: 341664
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد ادارات امور شعب منطقه دو کشور با بیان اینکه مردم به بانک ملی ایران به عنوان سرمایه بزرگ خود اعتماد دارند و امروز این اعتماد دیرینه و نقش آفرینی باید تقویت شود، گفت: بانک خلق پول نمی کند بنابراین باید منطق بانکداری و نه فرآیندهای دستوری، بر آن حاکم باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ،‌دکتر محمدرضا فرزین در این نشست که با حضور برخی از مدیران ارشد بانک و روسای ادارات امور شعب استان ها برگزار شد، ایجاد تغییرات در رویه ها و راهبردها را از مهم ترین سیاست های پیش روی بانک ملی ایران برشمرد و افزود: باید در برنامه ها، عمل گرایانه پیش رویم و توصیه من به همه مدیران بانک نیز همین مهم است.
 
وی با تاکید بر اینکه مدیران باید تصویری کامل از برنامه های بانک داشته و نسبت به حل مسائل و چالش ها متعهد باشند، تصریح کرد: باید تصویر حرکت رو به جلوی بانک ملی ایران و امید حاکم به بهبود شرایط برای مشتریان و ذی نفعان بانک ترسیم و منتقل شود.
 
فرزین با بیان اینکه بانک ملی ایران منبع شروع تحولات نوسازی های سده اخیر در کشور بوده و حالا این موتور محرکه باید تقویت شود، اظهار کرد: اصلاح ساختار نیاز به تعامل و همکاری دارد و باید آسیب شناسی ها برای تحقق اهداف کلان بانک ویژه تر دنبال شوند.
 
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم توجه بیشتر بر بخش بازاریابی در شعب ، از اختصاص چندین شعبه تا پایان سال به بانکداری شعب خبر داد و اضافه کرد: در برخورد با شرکت ها باید بروکراسی های اداری کوتاه و مقررات تا حد امکان تسهیل شوند.
 
فرزین تصریح کرد: از دست رفتن سهم، یکی از اشکالات در نظام بانکی است که بخشی از آن مربوط به خارج از سیستم بانکی همانند مقررات و تکالیف تکلیفی دولت و مجلس می شود. این در حالی است که مطالبات از دولت نیز یکی از چالش های ماست که نه تنها درآمدی را ایجاد نمی کند بلکه بانک با این مطالبات دچار مشکل نقدینگی است.
 
همچنین محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو بانک نیز بررسی راهکارهای جذب منابع و شناخت نقاط ضعف و و قوت ادارات امور شعب را هدف برگزاری این نشست عنوان کرد و گفت: بازاریابی و ارتباط مستمر با مشتریان باید تقویت شود و تمرکز مدیران باید بر حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید باشد.
 
وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در بخش فناوری اطلاعات بانک صورت گرفته است، اظهار کرد: خدمات قابل توجه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران و اقدامات مهم صورت گرفته در این بخش باید در راستای ارتقای سطح رضایتمندی برای مشتریان تشریح شوند تا بهره وری بالاتری از این خدمات نیز صورت گیرد.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *