RSS
امروز چهارشنبه ، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو

شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند

انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت

درخشش نام بیمه البرز در دایره طلایی

کدام بانک ها دستور رئیسی را وتو کردند

قیمت دلار تا کجا تغییر می‌کند؟

نات کوین کی عرضه می‌شود و چطور بخریم؟

کار ویژه عجیب بانک های خصوصی!

کانون کارگزاران بورس آخرین هشدار درباره آثار مخرب بند "س" را به رئیس مجلس داد

چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد

رشد ۴۲ درصدی درآمدهای بانک سینا از محل تسهیلات اعطایی

طرح آرام بام پارسیان برای آسودگی خیال ساکنین و مدیران ساختمان ها

معرفی محصولات بیمه سامان در نمایشگاه اکسپو

خبر خوش درباره گشایش‌های جدید ارزی

شرایط و روش دریافت وام بهین کارت ۲ سپه

کلیات لایحه بودجه تصویب ۱۴۰۳ شد

دلارهای نفتی زیر چرخ مونتاژی‌ها

خودروی پراید در صدر خسارات پرداختی صندوق تامین

پراید دوباره جنجال به پا کرد

۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۶/۹کد خبر: 340079
ایستانیوز: از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰،خودروی پراید با بیش از ۷هزار پرونده، در صدر خسارات پرداختی صندوق تامین بوده است؛ بطوریکه ۴۱ درصد پرونده ها در میان ۶ خودروی نخست، متعلق به پراید است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مدیرعامل صندوق تأمین خسارت های بدنی از سهم ۴۱ درصدی پراید در حوادث رانندگی منجر به پرداخت خسارت از سوی این صندوق خبر داد و گفت: از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰، خودروی پراید با بیش از ۷هزار پرونده، در صدر خسارات پرداختی صندوق تامین بوده است.
 
مهدی قمصریان گفت: از سهم 41 درصدی پراید در حوادث رانندگی منجر به پرداخت خسارت از سوی این صندوق خبر داد و گفت: از سال 1395 تا 1400، خودروی پراید با بیش از 7هزار پرونده، در صدر خسارات پرداختی صندوق تامین بوده است، بطوری که 41 درصد پرونده ها در میان 6 خودروی نخست، متعلق به پراید است.
مدیرعامل صندوق تأمین خسارت های بدنی همچنین افزود: تعداد پرونده هایی که در سال 1400، پراید بعنوان وسیله نقلیه مسبب حادثه در آن نقش داشته، نسبت به سال 95 حدود 193 درصد افزایش یافته است.
 
وی در ادامه با اشاره به تشکیل 4 هزار و 210 پرونده در صندوق تامین خسارت های بدنی برای خودروی پژو 405 و یکهزار و 806 پرونده برای سمند در پنج سال اخیر، تصریح کرد: خودروی پارس با یکهزار و 725 پرونده، پژو 206 با یکهزار و 519 پرونده و پیکان با یکهزار و شش پرونده در رده های بعدی قرار دارند.
 
پراید دوباره جنجال ساز شد/ کدام خودروها در صدر خسارات پرداختی بیمه‌ هستند؟
 
قمصریان افزود: پیکان در حالی در رده ششم پرونده های تشکیل شده در صندوق تامین خسارت های بدنی قرار گرفته که خودروهایی چون پژو 405 و 206 و سمند از لحاظ شاخص های اعلامی ایمنی، استاندارد بسیار بالاتری از پیکان دارند.
 
به گزارش خبرآنلاین ، مدیرعامل صندوق تأمین خسارت های بدنی همچنین اجرای راهکارهای پیشگیرانه در جهت کاهش بیمه گریزی در میان وسایل نقلیه موتوری را نیازمند همکاری مجدانه همه سازمان ها و نهادهای ذی ربط از جمله وزارت راه و شهرسازی، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی عنوان و ضمن اشاره به تکلیف ماده 48 قانون بیمه اجباری شخص ثالث افزود: عدم صدور و تمدید کارت سوخت و همچنین تخصیص سهمیه سوخت برای وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث، یکی از راه های قانونی تشویق به تهیه بیمه نامه شخص ثالث و جلوگیری از گسترش بیمه گریزی محسوب می شود.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *