RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

بررسی عملکرد شعب ۴ استان بانک ایران زمین

۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۵/۲کد خبر: 338346
ایستانیوز:جلسه بررسی عملکرد شعب مدیریت استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور پرسنل و روسای دوایر صندوق و کارشناسان ستاد برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به ‌نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در ابتدای این جلسه وحید علیزاده مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با تشریح اهداف و سیاست های بانک به بررسی وضعیت عملکرد شعب در تیرماه پرداخت و بر تلاش در جهت دستیابی به اهداف ابلاغی تاکید کرد.
 
علیزاده توجه به تحولات بانک در زمینه بانکداری دیجیتال و خدمات بانکداری باز را امری اساسی و اجتناب ناپذیر در عصر ارتباطات دانست و افزود: ورود به دنیای دیجیتال میدان جدیدی را برای فعالیت ما ایجاد کرده است و روند سریع و رو به رشد این عرصه می طلبد تا همگی با معرفی و تبلیغ خدمات متنوعی که داریم، سهم خودمان را از این بازار کسب کنیم.
 
وی با اشاره به تنوع سرویس های هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، خاطرنشان کرد: خدمات بانک نظیر پایانه های فروشگاهی، اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، خدمات درگاه های اینترنتی و غیره، باعث شده است تا هر روز میزان درخواست کاربران از خدمات بانکداری مدرن افزایش پیدا کند و این گامی موثر در جهت پیاده سازی بانکداری دیجیتال و اهداف عالیه بانک است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *