RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

رقابت در صنعت بیمه تنها در گرو نرخ و شرایط نیست

۱۴:۳ - ۱۴۰۰/۸/۱۶کد خبر: 329255
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت بیمه رازی با تاکید بر اینکه رقابت در بازار تنها در گرو نرخ و شرایط نیست، گفت: یکی از استراتژی‌های شرکت بیمه رازی تبدیل مشتریان راضی به مشتریان وفادار رازی است که در این زمینه سرعت بخشی به پرداخت خسارت و همراهی بیمه‌گزار در مراحل مشاوره، فروش و پرداخت خسارت از اولویت‌‌های اصلی شرکت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، علی جباری، مدیرعامل شرکت بیمه رازی اظهار داشت: در مسیر دستیابی به (رازی در اوج) یکی از استراتژی‌ها، چرخش استراتژیک بازاریابی مبنی بر تغییر رویکرد از بازاریابی محافظه‌کارانه به بازاریابی تهاجمی بوده است که در کنار آن تبدیل مشتریان راضی به مشتریان وفادار رازی جزء اولویت‌های اصلی است.
 
مدیرعامل شرکت بیمه رازی با بیان اینکه باید اعتقاد و باور به چرخش‌های استراتژیک شرکت در تمام سطوح وجود داشته باشد، گفت: اصول اساسی تحول بیمه رازی بر پایه تمرکز، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، نظارت، کنترل و هدایتگری ستاد و واگذاری تصمیمات اجرایی به شعب و نمایندگان طراحی و برنامه‌ریزی شده که دستیابی به این مهم نیاز به باور مدیران استانی دارد.
 
وی بیان کرد: تفویض اختیارات در مرحله صدور و پرداخت رفته رفته به شعب و نمایندگان انجام خواهد شد که در حال حاضر در این فرآیند اتفاقات قابل توجهی رخ داده است. 
 
جباری در رابطه عملکرد 6 ماهه نخست سال جاری شرکت بیمه رازی، گفت: حق بیمه تولیدی شرکت در شش ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه رشد 80 درصدی را به ثبت رسانده و این در حالی است که 90 درصد بودجه ابلاغی شرکت محقق شده است.
 
وی ادامه داد: نرخ حق بیمه تولیدی بر پایه تعداد بیمه نامه در مدت مدنظر رشد 15 درصدی را به ثبت رسانده که امید است در شش ماهه دوم سال، این میزان بیش از گذشته رشد کند.
 
مدیرعامل شرکت بیمه رازی بیان کرد: میزان خسارت پرداختی شرکت بیمه رازی به میزان 500 میلیارد تومان بوده که رشد 40 درصدی را شاهد هستیم، حجم قابل توجهی از این میزان رشد به دلیل پرداخت خسارات سنوات گذشته بوده است.
 
جباری افزود: پرداخت خسارت در شرکت بیمه رازی رشد داشته و این در حالی است که یکی از مهمترین مولفه های خودنمایی یک شرکت در صنعت بیمه، مربوط به فرآیند پرداخت خسارت است.
 
او یادآور شد: معدل نسبت خسارت در شش ماهه اول سال شرکت بیمه رازی از معدل صنعت کمتر بوده و این در حالی است که شرکت به دنبال آن است تا در پایان سال نرخ نسبت خسارت کاهش یابد.
 
مدیرعامل شرکت بیمه رازی با اشاره به اینکه رقابت در بازار بیمه صرفا در گرو نرخ و شرایط نیست، گفت: با ارائه خدمات بیمه‌ای خوب می‌توان شرایط بهتری را در صنعت از آن خود کرد که در این زمینه ستاد باید محصولات جدید را طراحی و بهبود فرآیند خدمات را در دستور کار قرار دهد.
 
جباری افزود: شعب و نمایندگان باید به رشد و ارتقا فرآیند مشاوره، صدور و پرداخت خسارت توجه ویژه‌ای داشته باشند، تا شرکت بیمه رازی به عنوان مشاور بیمه گزاران در صنعت بیمه شناخته شود، زیرا این شرکت نیروهای آموزش دیده و مسلط بر بازار بیمه را در اختیار دارد.
 
 
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *