RSS
امروز شنبه ، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی

تلاش شبکه فروش، اعتبار و اعتماد به صنعت بیمه را در جامعه افزایش می دهد

نرخ بهره بین بانکی چند درصد شد؟ + جدول

این تازه آغاز راه است...

بزرگترین رویداد فناورانه و نوآورانه چادرملو به ایستگاه آخر رسید

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

بیمه رازی در کنار موسسات آموزش عالی

۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۴/۲۷کد خبر: 353384
ایستانیوز: مدیرعامل بیمه رازی گفت: بالاترین خدمات درمانی با نرخی منطقی به موسسات آموزش عالی به ویژه دانشگاه تهران ارائه شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی که مهمان تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران با موضوع پرسش و پاسخ شورای صنفی این دانشگاه با محوریت بیمه درمان تکمیلی بود، گفت: یکی از منطقی‌ترین نرخ‌های بیمه درمان به دانشگاه تهران ارائه شده و این در حالی است که این دانشگاه بالاترین خدمات بیمه نامه درمان را از بیمه رازی دریافت می‌کند.
 
وی ادامه داد: شرکت بیمه رازی در ارائه خدمات به دانشگاه تهران نگاه ویژه‌ای دارد زیرا این مرکز افراد بزرگی را به جامعه معرفی کرده و یک بنگاه اقتصادی نیست.
 
مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه این شرکت با بیش از 6 هزار مرکز درمانی طرف قرارداد است، گفت: یکی از مشکلات بزرگ صنعت بیمه عدم ایفای تعهدات از سوی مراکز درمان است که در این مسیر وزارت بهداشت و درمان نظارتی بر عملکرد مراکز درمانی ندارد.
 
جباری تصریح کرد: برخی از مراکز درمانی با توجه به نرخ رسمی و اعلامی وزارت بهداشت و درمان به بیماران خدمات ارائه نمی‌کنند و این موضوع شرایط را برای ارائه خدمت از سوی شرکت‌های صنعت بیمه بسیار سخت کرده است.
 
او بیان کرد: شرکت بیمه رازی در زمینه افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد آمادگی کامل دارد اما برای افزایش سطح رضایتمندی بیمه گذاران نیاز به همراهی وزارت بهداشت و درمان است، زیرا نظارت این وزارتخانه بر عملکرد مراکز درمانی در ارائه نرخ و هزینه درمان بسیار تاثیرگذار است.
 
مدیرعامل بیمه رازی از انحراف 30 درصدی مبالغ اعلامی از سوی مراکز درمانی در رابطه با خدمات دندانپزشکی خبر داد و گفت: برای ارائه خدمات بهتر و به لحظه شرکت بیمه رازی با وجود افزایش هزینه برای خود،  از شرکت‌های ارزیاب استفاده می‌کند و این در حالی است که خدمات برخط این شرکت بیش از پیش خدمات به‌روز و مناسب را به بیمه گذاران ارائه می‌کند.
 
او ادامه داد: نگاه بیمه رازی بر آن است تا فرآیندها به صورت برخط انجام شود و از هدر رفت کاغذ و آسیب به محیط زیست جلوگیری شود، انجام این فرآیند در راستای کاهش طول فرآیندها و ارائه خدمات به لحظه به بیمه گذاران بسیار تاثیرگذار است.
 
این عضو هیئت مدیره بیمه رازی در رابطه با خدمات برخط این شرکت تصریح کرد: شرکت بیمه رازی دارای مرکز ارتباط 24 ساعته است که در زمینه مشاوره، صدور، پرداخت خسارت، پذیرش بیماران و رصد فرآیند پذیرش بیمه گذاران در کنار بیمه گذاران قرار دارند.
 
جباری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا فرانشیز در قرارداد وجود دارد، یادآور شد: فرانشیز در کنترل فرآیندها برای بیمه گذار و بیمه گر تاثیرگذار است زیرا از افزایش سطح هزینه‌ها از سوی مراکز درمانی جلوگیری می‌کند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *