RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

«مجموعه مقررات ناظر بر تبلیغات در حوزه پولی و بانکی کشور» منتشر شد

۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۶/۲کد خبر: 325314
ایستانیوز:«مجموعه مقررات ناظر تبلیغات در حوزه پولی و بانکی کشور» توسط «کمیسیون نظارت، هماهنگی و تشخیص موارد تخلف از آیین‌نامه تبلیغات در حوزه پولی و بانکی» تصویب و بر روی وب سایت بانک مرکزی منتشر شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، به موجب ماده (13) «آیین‌نامه تبلیغات در حوزه پولی و بانکی کشور» مصوب 1398.10.8 هیأت وزیران، کمیسیونی متشکل از نمایندگان بانک مرکزی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادستانی کل کشور، سازمان صداوسیما، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و نیز کانون های آگهی و تبلیغاتی مسئولیت نظارت، هماهنگی و تشخیص موارد تخلف از آیین‌نامه فوق الذکر را برعهده دارد. از این رو کمیسیون یاد شده طی جلسات خود «مجموعه مقررات ناظر بر تبلیغات در حوزه پولی و بانکی کشور» را تصویب کرده است.
 
 
«مجموعه مقررات ناظر بر تبلیغات درحوزه پولی و بانکی کشور» برای دو گروه مجزا شامل «سفارش‌گیرندگان و ناشران تبلیغات» و «سفارش‌دهندگان تبلیغات» تفکیک شده است. در این جداول، مفاد «آیین‌نامه تبلیغات در حوزه پولی و بانکی کشور» به عنوان مبنا قرار گرفته و با سایر قوانین و مقررات مرتبط با موضوع نیز انطباق لازم به عمل آمده است. همچنین الزامات مقرراتی برای «سفارش‌دهندگان» و «سفارش‌گیرندگان و ناشران» تبلیغات نیز مشخص شده است.
 
 
یادآور می شود، براساس بند ت ماده 14 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه، علاوه بر اقدامات نظارتی انتظامی که بر مؤسسه پولی بانکی و اعتباری (سفارش‌دهنده تبلیغات) اعمال می‌شود، تخلف رسانه‌ها (سفارش‌گیرنده و ناشر تبلیغات) از قوانین و مقررات اشاره شده، مستوجب جریمه نقدی تا میزان ده برابر هزینه تبلیغ صورت گرفته است که به حساب خزانه داری کل کشور واریز می شود.
 
 
در پایان خاطرنشان می‌شود، این قوانین در بخش «قوانین و مقررات»، قسمت «مجموعه مقررات ناظر بر تبلیغات در حوزه پولی و بانکی کشور» بر روی وب سایت بانک مرکزی در دسترس عموم قرار دارد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:تبلیغات
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *