RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

نام کدام بانک در خاطر مردم مانده است؟

۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۵/۲۶کد خبر: 283729
ایستانیوز:نتایج یک نظرسنجی علمی از جامعه هدف مردم سرایر کشور نشان‌می‌دهد بانک‌های ایرانی با تبلیغات به شیوه‌های فعلی در واقع پول سهامداران را هدر می‌دهند و قیمت تمام‌شده تجهیز منابع را بالا می‌برند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بتازگی مؤسسه آی‌وین با انجام یک نظرسنجی تلفنی به بررسی میزان اثرگذاری تبلیغات بانک‌ها بر افکار عمومی پرداخته است.
مخاطبان این نظرسنجی در پاسخ به این پرسش که نام یک بانک را در حال حاضر به خاطر می‌آورید، بگویید پاسخ‌های ذیل را داده‌اند:
 
همانگونه که از نمودار فوق پیداست، بانک ملی با ۸۵ بار انتخاب بیشترین، بانک‌پارسیان با ۷۳ بار در رتبه دوم و بانک ملت با ۵۳ بار در رتبه سوم از لحاظ انتخاب مخاطبین قرار گرفته است.
 
وقتی از مخاطبان سؤال شد چرا نام بانکی را که نام برده‌اند به خاطر داشته‌اند، در ۴۵ درصد موارد، داشتن حساب اصلی در آن بانک را به عنوان علت عنوان کرده‌اند. ۲۹ درصد نیز رضایت از خدمات بانک نام برده شده را علت دانشته‌اند. جالب اینجاست که تنها ۴ درصد پاسخ‌دهندگان از تبلیغات به عنوان علت ماندگاری نام آن بانک در ذهن خود نام برده‌اند!
 
آی‌وین،حکاک،نظرسنجی دو

 




برچسب‌ها:بانک، تبلیغات
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *