RSS
امروز جمعه ، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

تقدیر مدیرعامل بیمه رازی از مدیریت و همکاران روابط عمومی

۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۵/۱۷کد خبر: 323889
ایستانیوز:علی جباری مدیرعامل بیمه رازی، همزمان با روزخبرنگار از مدیریت و همکاران روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، جباری در این نشست دوستانه ، از اقدامات و فعالیت‌ ها ، تحرک ، پویایی و نشاط مشهود در این واحد قدردانی و روابط عمومی را یکی از سه رکن مهم هر سازمان عنوان و تاکید کرد : «خدمات»، «سرمایه انسانی» و «اطلاع رسانی» سه مولفه اصلی فعالیت بیمه رازی در راستای بهبود ارتباط مشتری با شرکت است و «روابط عمومی» تاثیرگذارترین ضلع این مثلث است.
 
وی با تاکید بر جایگاه ویژه و پر اهمیت روابط عمومی در صنعت بیمه کشور افزود : برنامه ریزی درست ، تلاش هدفمند ، انگیزه ، خلاقیت و وفاداری و تعهد سازمانی است که سبب می‌شود یک سازمان به اهداف و راهبردهای خود دست یافته و موفق شود و یا یک حوزه ای از سازمان به جهت این عناصر اثربخشی خود را در زنجیره ارزش نشان دهد. وی تاکید کرد : این مولفه های مهم امروز در مدیریت روابط عمومی به وضوح مشهود است .
 
مدیرعامل بیمه رازی بیان دستاوردهای شرکت در رسانه ها ، افزایش تعامل سازمانی و فرهنگ سازی چرخش های استراتژیک را از مهمترین وظایف روابط عمومی بیمه رازی خواند و از نوآوریها و ابتکارات این مدیریت قدردانی کرد.
 
گفتنی است ؛دریافت جایزه روابط عمومی برتر صنعت بیمه از بیمه مرکزی ، تقدیر دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران ، افزایش ۱۷۰۰ درصدی انعکاس اخبار رازی در رسانه ها ، انتشار ۵۰ شماره روزنامه ، روزنامه گویا و ماهنامه رازی ، راه اندازی شماره ۴ رقمی ۸۲۸۷ مرکز ارتباط شبانه روزی بیمه رازی، راه اندازی استودیو خبر و تلوزیون رازی ، افزایش ۱۰۰۰ درصدی بازدید مخاطبین از صفحات مجازی شرکت و ارتقای فضای مجازی شرکت به عنوان پرمخاطب ترین اینستاگرام و تلگرام در صنعت بیمه ، برگزاری ۱۰ نشست زنده سه شنبه های پاسخگویی به صورت آنلاین در بیان سیاستهای شرکت و پاسخ به سوالات شبکه فروش ، طراحی و اهدای تندیس پاسخگویی به مدیران پاسخگوی شرکت ، تولید بیش از ۱۵۰ کلیپ و محتوای ویدئویی و بیش از ۲۰۰ محتوای گرافیکی در مدت ۵ ماه ، برگزاری بیست برنامه زنده جشن شبهای رمضان با هدف معرفی مدیران شرکت و اهدای سکه طلا و چوب گلف به قید قرعه به نمایندگان در این برنامه، تولید ۵ عنوان کاتالوگ معرفی شرکت ، برگزاری چالش اینستاگرامی هر نماینده رازی یک صفحه اینستاگرام در جهت افزایش حضور بیمه رازی در فضای مجازی ، حمایت از تابلوهای بیلبورد تبلیغاتی نمایندگان در استانها با عنوان «نماینده های بیمه رازی بیشمارند» و طراحی طرح بیمه ای اصحاب رسانه و هنرمندان از جمله ۲۰ اقدام مهم و استراتژیک روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی در ۶ ماهه اخیر می باشد.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *