RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

کشتار استارتاپ‌ها در فروش بیمه‌نامه تخفیف‌دار

۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۴/۷کد خبر: 320713
ایستانیوز:معاون امور اقتصادی وزیر اقتصاد در نامه‌ای به رئیس کل بیمه مرکزی از عنوان «کشتار استارتاپ‌ها در دولت دوازدهم« برای صدور دستور توقف فروش بیمه نامه با تخفیف به استارتاپ‌ها یاد کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سیدرضا عظیمی معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به غلامرضا سلیمانی رئیس‌کل بیمه مرکزی و رئیس شورای عالی بیمه درخواست ارائه توضیحات لازم در مورد دستور توقف فروش بیمه‌نامه با تخفیف به استارتاپ‌ها ارائه کرد.
 
در این نامه آمده است:‌اطلاعات واصله از سوی فعالان بخشی خصوصی و برخی دستگاه‌های اجرایی کشور به هیأت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار مبین صدور دستور توقف فروش بیمه‌نامه با تخفیف به استارتاپ‌ها و تلقی موضوع به عنوان هشدار استارتاپ‌ها در دولت دوازدهم توسط رسانه‌های جمعی است.لذا خواهشمند است دستور فرمایید گزارشی از دلایل توجیهی صدور دستور مذکور به قید فوریت تهیه و برای طی مراحل آتی بررسی به این معاونت ارسال شود.
 
 در حال حاضر فروش بیمه‌نامه‌ها در کشور در حد 98 درصد به صورت حضوری و تنها 2 درصد آن به صورت اینترنتی و غیرحضوری و یا از طریق استارتاپ‌ها صورت می‌گیرد در حالی که در دنیا حداقل 30 درصد از فروش بیمه‌نامه‌ها به صورت غیرحضوری و اینترنتی و 70 درصد بیمه‌نامه‌ها به شکل رودرو و حضوری به فروش می‌رسد.
 
با توجه به هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه به 7 درصد لازم است روش‌های فروش بیمه‌نامه و در دسترس بودن نمایندگی‌های فروش بیمه انجام شود تا مردم نسبت به خرید بیمه‌نامه ترغیب شوند و در حوادث دچار خسارت‌های مالی و یا جانی نشوند.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *