RSS
امروز دوشنبه ، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

پذیرش شرکت‌ها در فرابورس مشروط شد

مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است

۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟

چرا سود سهام عدالت کامل واریز نشد؟

ارز مسافرتی اربعین چقدر است؟

چرا ناترازی تجاری در سال ۱۴۰۲ رکورد زد؟

چگونه ارزش پول خود را در برابر تورم حفظ کنیم؟

جزییات دریافت وام حرکت بانک رفاه

خریداران طلا توجه کنند

چرا میلیاردرها از مالیات بر عایدی سرمایه هراس دارند؟

افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی

شاخص رشد پول کاهش یافت

به مردم وام نمی‌دهید،پول‌ها را بین دولتی‌ها پخش می‌کنید

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات با مدیرعامل بیمه سرمد

روزگاه سیاه بازار سهام در سالگرد تاریک‌ترین روز!

ارزش سهام عدالت چقدر شد ؟

۵ دلیل بازگشت و افزایش دوباره قیمت ارزهای دیجیتال

بیمه پارسیان، سرمایه جدیدش را ثبت کرد

نوسان قیمت بیمه ملت ناشی از شرایط عرضه و تقاضا بوده است

جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود

« استقرار حاکمیت شرکتی» برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر شد؟

کوچ سپرده‌ها به سمت سپرده‌های بلندمدت؛ چرا؟

در راستای استراتژی نماینده محوری و با دستورجباری انجام شد :

نمایندگان بیمه رازی از بیمه درمان تکمیلی مشابه کارمندان برخوردار شدند

۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۳/۴کد خبر: 319804
ایستانیوز:دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر اینکه مهمترین ابزار چرخش استراتژیک هجوم به بازار از طریق شبکه نمایندگی است گفت : در راستای چرخش استراتژیک و رویکرد نماینده محوری و در راستای اهمیت و نقشی که مدیریت شرکت به نمایندگان برای حضور قدرتمند در بازار رقابت و بدون دغدغه قائل می باشد و طبق مصوبه هیات مدیره ، تمامی نمایندگان بیمه رازی دارای بیمه تکمیلی مشابه کارمندان شدند که این اتفاق در صنعت بیمه کم نظیر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، دکتر جباری که در جلسه آنلاین با مدیر شعبه اصفهان سخن می گفت ، با اشاره به تصویب افزایش حدود اختیارات قابل توجه به شعب افزود : رییس شعبه ، نماینده مدیر عامل در استان است و باید ضمن استفاده از حدود اختیارات ، با رعایت ریسک و شرایط فنی  ، ضمن نظارت بر شبکه نمایندگی ، اختیارات جدید را به شبکه نمایندگی ابلاغ و ریل گذاری صحیح انجام دهد.
 
مدیرعامل بیمه رازی افزایش حدود اختیارات شعب را اقدامی مهم و اثرگذار در بازاریابی تهاجمی خواند و تصریح کرد : درجه بندی شعب به زودی ابلاغ می شود و تا قبل از ابلاغ ، شعب طبق رتبه بندی گذشته اقدام نمایند.
 
دکتر علی جباری در این جلسه یک و نیم ساعته ، با اشاره به استراتژی روابط عمومی بیمه رازی در واگذاری تبلیغات استانها به شعب گفت : ترویج و تبلیغ موقعیت ، محصولات و خدمات شرکت و استفاده از بودجه برای جذب بازار ، مسیر تبلیغات در بیمه رازی است که روابط عمومی بیمه رازی به عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور ، به درستی اولویت خود را در فضای مجازی گذاشته است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *