RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

برگزاری نشست تحلیلی صنعت فولاد با محوریت فولاد ارفع

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

قیمت بیت کوین کجا به کف می‌رسد؟

بانک سپه ۹۹ ساله شد

مردم کدام استان ها بیشترین شاخص فلاکت را دارند؟

پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟

جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها

بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید

تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت «روز معلم»

دلایل بازنگری مصوبه جدید بازارگردانی تشریح شد

جمعیت خانه‌ندار‌ها

علی ابدالی سرپرست بانک سینا شد

رفتار مشکوک بانک مرکزی و صدای دیوان محاسبات

پیشرفت جامعه در گرو نظام آموزشی پویا و معلمان فرهیخته و متعهد است

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

بانک مرکزی شرط صدور چک را اعلام کرد

برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

جزئیات قانون جدید بانک مرکزی

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در لایحه بودجه تصویب شد

آشِ شورِ دلار چند نرخی

استراتژی بهینه رشد تولید

روابط عمومی ها آنلاین شده اند

۱۳:۸ - ۱۴۰۰/۲/۲۷کد خبر: 319583
ایستانیوز:مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به فرارسیدن روز روابط عمومی این مناسبت را به فعالین این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: مدتها است مخاطبین ما تغییر ذائقه داده اند و در واقع از جایگاه مخاطب صرف به جایگاه یک رسانه فعال ارتقاء یافته اند و هر دو نقش را پذیرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سید محمد حسین استاد گفت: دنیای دیجیتال فرصت‌های زیادی را در اختیار ما قرار داد، مخاطب امروز ما کنشگر و هوشیارتر است و این برای ما که در حوزه روابط عمومی فعالیت می کنیم فرصت است. ما پیش از این برای رسیدن صدای خود به مخاطبین تلاش زیادی می کردیم چون ارتباط یک طرفه بود و اگر هم ارتباط دو طرفه ای شکل می گرفت به نوعی به صورت آفلاین بود.
 
وی گفت: اما امروز ما از نزدیک و بدون از دست دادن زمان در کنار مخاطبین مان قرار داریم با آنها گفتگو می کنیم و مسائل و انتقادات و پیشنهادات آنها را بررسی و به سرعت پاسخ می دهیم. در واقع مخاطبین، امروز در کنار روابط عمومی ها هستند و نه مقابل آنها و این فرصت بسیار خوبی است تا فعالین این عرصه بتواند نقش خود را در ایجاد یک ارتباط دو سویه بهبود ببخشند.
 
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با بیان این نکته که بخش زیادی از زندگی ما در فضای آنلاین طی می شود و این موضوع با حضور بیماری کرونا سرعت بیشتری به خود گرفته افزود: در حال حاضر ارتباط روابط عمومی با مخاطبین خود در فضای آنلاین شکل می گیرد و از تجربه گذشته ما فقط خاطراتی مانده و فضا به سرعت تغییر کرده و ما از گذشته عبور کرده ایم.
 
وی با اشاره به اقدامات بانک ایران زمین در حوزه روابط عمومی دیجیتال اظهار داشت: حضور مستمر در شبکه های اجتماعی، پاسخگویی 24 ساعته، تغییر فرآیندهای اجرایی و بهبود مستمر اقدامات از جمله اقداماتی است که در حال حاضر انجام شده است و بزودی شاهد تغییرات بسیاری در این حوزه خواهیم بود.
 
استاد در پایان مجددا روز روابط عمومی را به همه فعالین این عرصه به خصوص روابط عمومی بانک‌ها تبریک گفت.
 
 
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *