RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ضرب الاجل یک هفته‌ای قالیباف به بانک مرکزی

روش جایگزینی موبایل با کارت بانکی اعلام شد

دو کارگزاری جدیدالتاسیس مجوز فعالیت دریافت کردند

ظرفیت تامین مالی از محل اوراق جدید برای بازار سرمایه

هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی

نخستین برات الکترونیکی شبکه بانکی صادر شد

زمان بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلا

پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار

ریال ایران بر لبه پرتگاه

شرایط دریافت سود سهام عدالت

جزئیات نقل و انتقال پول اعلام شد

بحران در کمین اقتصاد جهان

چاپ پول روی کاغذ بانک‌ها

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

رئیس کل بیمه مرکزی در آیین افتتاح ساختمان شماره هفت شرکت بیمه آسیا:

شرکت های بیمه رفتار الکترونیکی را تمرین کنند

۱۱:۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱کد خبر: 317320
ایستانیوز: ایجاد رضایتمندی بیمه گزاران و پشتیبانی از آنان در ریسک های مختلف، مهم ترین مسئولیت صنعت بیمه به شمار می رود که تنها با رویکرد خدمت بی منت، تحقق خواهد یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، دکتر غلامرضا سلیمانی در آیین افتتاح ساختمان جدید شرکت بیمه آسیا با اعلام این مطلب افزود: بخش اعظم گلایه های مردم از خدمات صنعت بیمه به دلیل کم اطلاعی آنان از شرایط بیمه نامه و تعهدات درج شده در آن است.
رییس کل بیمه مرکزی با قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر مدیران و کارکنان شرکت بیمه آسیا به اهمیت اطلاع رسانی شفاف در صنعت بیمه تاکید کرد و اظهار داشت: تعیین نرخ فنی و متناسب با قبولی ریسک ها، از راهبردهای اصلی صنعت است و با این شیوه شاهد افزایش سطح رضایتمندی خواهیم بود.
دکتر سلیمانی،ساختمان ها، تجهیزات و امکانات را تنها ابزاری برای خدمات رسانی بیشتر ارزیابی کرد و افزود: اگر ابزار در خدمت رضایتمندی جامعه و ارزش آفرینی بیشتر نباشد به خودی خود هیچ ارزشی ندارد.
گفتنی است ساختمان جدید شرکت بیمه آسیا به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و جمعی از مدیران ارشد صنعت بیمه افتتاح شد و در پایان مراسم نشان ویژه انگشتری سردار شهید قاسم سلیمانی از سوی فرمانده بسیج ادارات به رییس کل بیمه مرکزی اهدا شد.
در ابتدای برنامه رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه از بخش های مختلف ساختمان جدید بیمه آسیا بازدید و با همکاران مستقر در این ساختمان به گفت و گو پرداختند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *