شرکت های بیمه رفتار الکترونیکی را تمرین کنند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، دکتر غلامرضا سلیمانی در آیین افتتاح ساختمان جدید شرکت بیمه آسیا با اعلام این مطلب افزود: بخش اعظم گلایه های مردم از خدمات صنعت بیمه به دلیل کم اطلاعی آنان از شرایط بیمه نامه و تعهدات درج شده در آن است.
رییس کل بیمه مرکزی با قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر مدیران و کارکنان شرکت بیمه آسیا به اهمیت اطلاع رسانی شفاف در صنعت بیمه تاکید کرد و اظهار داشت: تعیین نرخ فنی و متناسب با قبولی ریسک ها، از راهبردهای اصلی صنعت است و با این شیوه شاهد افزایش سطح رضایتمندی خواهیم بود.
دکتر سلیمانی،ساختمان ها، تجهیزات و امکانات را تنها ابزاری برای خدمات رسانی بیشتر ارزیابی کرد و افزود: اگر ابزار در خدمت رضایتمندی جامعه و ارزش آفرینی بیشتر نباشد به خودی خود هیچ ارزشی ندارد.
گفتنی است ساختمان جدید شرکت بیمه آسیا به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و جمعی از مدیران ارشد صنعت بیمه افتتاح شد و در پایان مراسم نشان ویژه انگشتری سردار شهید قاسم سلیمانی از سوی فرمانده بسیج ادارات به رییس کل بیمه مرکزی اهدا شد.
در ابتدای برنامه رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه از بخش های مختلف ساختمان جدید بیمه آسیا بازدید و با همکاران مستقر در این ساختمان به گفت و گو پرداختند.